Inschrijvingsformulier html -> php

  • action="test1.html"


    Zorgt ervoor dat formulier naar test1.html verzonden word en niet in de huidige script, dus weghalen.
    (wel vreemde manier van scripten)

  • Yes, ondertussen gelukt.


    De variabelen pas in de if gedeclareerd en niet bovenaan. Het bestand opgeslaan als php en niet als html.


    Toch bedankt.

  • Als je wilt, geef ik je mijn pdf bestanden waar al deze dingen in uitgelegd worden?
    Toevallig dat ik op dit moment ook met dit onderwerp bezig ben ^^


    EDIT: https://www.dropbox.com/sh/pqomvtywlqqbe82/duu5Va8qR6/PHP
    Laatste twee pdfjes gaan over formulieren als het goed is, hopelijk heb je er wat aan.
    Zijn van school :pinch:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt één keer, laatst door L.Pappalettera ().

  • Ik heb even snel zelf die presentatie 11 gedaan, maar ik heb geen ideeën meer om die !isset() functie eraan toe te voegen. Dus je kan mijn opdracht als voorbeeld zien voor als je er niet uit komt met de informatie van de presentatie pdfjes maar ik heb de !isset() gedeelte niet gedaan, lijkt me nu ook al wel logisch hoe het werkt maar ik heb geen idee voor wat ik die functie er nog bij kan gebruiken.. :pinch:


    Index.php:


    Verwerken.php:


    phpinfo.php:

    PHP
    <html>
    <head>
    <title>PHPinfo()</title>
    </head>
    <body>
    <?php
    PHPinfo();
    ?>
    </body>
    </html>

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

    Bewerkt 2 keer, laatst door L.Pappalettera ().

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!