Site Kwijt

  • Beste Leden,


    Ik kan me herinneren dat ik ooit een account op een site had waar je in een soort van community zat en tegelijkertijd een hosting had. Hier kon je dan allerlei scripts op installeren automatisch en je had een editor ingebouwd. Het zat allemaal erg mooi in elkaar, met jQuery etc.



    Weet 1 van jullie het misschien?

  • Nee nee, het was echt een online site, bestaand waar je een hosting kon aanmaken maar wat tegelijkertijd een soort webmaster community was. Je kon ook projecten samen doen etc.

  • Vroeger boden wij gratis webhosting (weliswaar maar 10mb) aan via onze community.
    De online editor die in het hosting paneel zat, was wel maar heel basis, dus ben niet zeker of je die bedoelde.
    De community naam zal vermoedelijk webscripters.be, community.klasje.be of criminalspoint.com geweest zijn.


    Maar daar werd toen zo weinig gebruik van gemaakt, dat ik niet denk dat je een van die paar honderden gebruikers was.


    Indien gewenst kan ik je nog wel een klein test hosting pakketje aanbieden, maar het is niet zo dat ICTscripters dit nog standaard echt doet.
    Indien er interesse voor is, kan ik dit wel terug opstarten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!