Tunegarage

  • Beste,


    Ik ben bezig met tunegarage heb dingen aangepast maar nu als ik banden of motor enzz wil kopen werkt dat niet.
    En ik weet hoe dat komt maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen want ik wil het op de manier hoe ik hem nu heb wil ik het houden.


    Door dit stukje komt dat, dat het niet werkt.

    PHP
    <a href=pimpauto.php?auto={$list['id']}><center>pimp die bak</a>";
    }
    if($_GET['auto'] >='1')
    {



    Hier onder de gedeelte waar het om gaat.

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Kijk nog eens goed naar je stukje. Je zult zien dat de kleuren fout zijn. Je moet variabelen buiten quotes halen. Dus niet door middel van accolades ({ }). Ook heb je het stukje href niet geopend. Kijk in je code.. je vergeet vaker stukken niet te openen. Het zal misschien geen error leveren, maar het is niet net. Wat is overigens je foutmelding? Als laatste heb je de <center> tag niet afgesloten.


    PHP
    <a href=\"pimpauto.php?auto=".$list['id']."\"><center>pimp die bak</center></a>";
    }
    if($_GET['auto'] >= '1')
    {


    Werkt zoiets?




    Extra informatie:


    - Je kunt beter echo gebruiken in plaats van print. Bij veel echo's zul je namelijk zien dat echo sneller is. Print duurt 550ms en echo 450ms. Ook is echo één letter minder dan print, wat natuurlijk ook sneller typen is in theorie.
    - Je kunt beter single quotes gebruiken dan dubbel. Dat is ook sneller, want php hoeft dan niet te zoeken naar variabeles.


    Natuurlijk niet echt merkbare verschillen, maar het is allemaal wel netter.


    Als laatste dan een tip. Gebruik notepad++ of een andere editor die kleurtjes aangeeft. Dat werkt makkelijk en je ziet het meteen als je iets fout doet. Ik gebruik notepad++ al vanaf het begin en ik vind het zeker een aanrader.

    Met vriendelijke groet,


    Victor
    Beheerder ICTscripters

    Bewerkt 2 keer, laatst door victor ().

  • Hallo,
    Dit stukje hieronder is het probleem dat het niet werkt wat ik hier onder heb staan wil ik er niet in hebben met pimp die bak
    Maar omdat hij de Get['auto'] in script zit moet ik het anders hebben.


    Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik heb de script aangepast en dits stukje hier onder er uitgehaald omdat ik dat niet wil
    dat mensen eerst op pimp die bak moeten klikken en dat wou ik namelijk niet.

    PHP
    <a href=\"pimpauto.php?auto=".$list['id']."\"><center>pimp die bak</center></a>";
    }
    if($_GET['auto'] >= '1')
    {

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Ik krijg geen foutmelding
    Maar als ik bijvoorbeeld banden of motor wil tunen dan zegt die wil je hebt 1 motor gekocht
    maar dat komt niet er niet bij zet het niet in de db neer.


    sorry voor me slechte uitleg

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar probeer dit op regel 6 te plaatsen:


    PHP
    $auto = $list['auto'];


    Dan verander je overal waar je $_GET['auto'] hebt staan in $auto. Dat zou moeten werken.

  • heeft niks met debuggen te maken ik heb dingen aangepast omdat ik het anders wou en als ik die get[auto] neer zet werky die wel maar dat moey ik niet zo hebbe als je vorge berichten terug leest.


    en de manier wat victor zij werkt helaas niet.

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • Hallo,


    Allereerst, zou je wat aan je Nederlands kunnen doen? Je tekst klopt niet zowel qua spelling als grammaticaal.
    Let hier gelieve op in het vervolg.


    Overigens, hoezo heeft dit niks met debuggen te maken? Naar wat ik zie heeft dit juist alles met debuggen te maken. Met debuggen kom je erachter waar de fout zit en kan je het dus oplossen.


    Mvg,
    Tim

  • Hallo,


    Ja oke u ziet het zo, ik zie het anders.
    Maar ik heb de dingen gedaan wat victor zij en dat werkt helaas niet.


    Ik heb ook geprobeert om de oude stukje er terug in te zetten maar dan gaat het niet hoe ik het wil hebben.


    gr

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!