Adsense/affiliate site voor verkoop.

  • Beste leden,


    Bij deze verkoop ik een pas gemaakte info site over de ziekte leukemie. Er staan 2 teksten op van samen 1500 woorden die 100% zelf geschreven zijn


    Sitenaam: leukemie-symptomen*nl
    staat bij hosting.eu
    Zoekvolume: er wordt 1600 keer exact gezocht op [leukemie symptomen]


    leeftijd site: 3 dagen
    Site draait op wordpress


    Min offer: €40
    geen reserve
    Buy Now: €65


    Bieden kan zowel in het topic als via berichten.
    Stel dat je geïnteresseerd bent maar een iets lagere prijs wil bekomen, kan je steeds ook proberen een berichtje te sturen. Al garandeer ik niet dat het je lukt


    MVG
    Sam

  • Als ik het eerlijk moet zeggen vind ik de teksten van zeer amateuristische kwaliteit. Let hierbij vooral op de vele spelfouten e.d. zoals de voorbeelden hieronder.


    Worden alle spelfouten eruit gehaald als de website is verkocht? Ik heb namelijk geen zin om na eventuele aankoop alsnog nieuwe teksten te laten schrijven.


    Citaat


    Wanneer er in je familie veel gevallen van kanker en dan vooral leukemie voorkomen, is de kans relatief groter dat je leukemie ontwikkelt, aangzien leukemie een erfelijke ziekte is.


    Citaat


    De kansen op genezen hangen van veel verschillende factoren af: de soort leukemie, het stadium waarin de ziekte zich bevind, de leeftijd van de zieke patiënt, de gekozen behandeling, ezoverder.


    Ook zou ik graag willen weten onder welke keywords je in Google e.d. word gevonden.

  • Beste,


    Er zitten inderdaad wel enkele typfouten in de tekst en deze kunnen er eventueel ook uitgehaald worden.


    Ik heb me vooral gericht op de keywords in de domeinnaam: (leukemie symtpomen) waar 1600 keer op gezocht word


    MVG
    Sam

  • Ik vind het allemaal een beetje amateuristisch. Iets als dit kan ik in 10 minuten maken met DreamWeaver. en dan doe ik ongeveer een dag over de teksten die er op staan. Ook veel grammaticale spelfouten.
    Volgens mij is dit ook gemaakt met DreamWeaver want als ik zo naar mijn eigen website kijk (http://www.hacksupport.net) zie ik weinig tot geen verschil.



    Daarnaast snap ik ook niet helemaal waarom denkt dat dit 40 euro waard zal zijn.


    Mvg,


    Ecliipsee

  • Beste eclipse,


    Het antwoord op je laatste vraag geef je zelf als je zegt dat je over de teksten een dag zou doen, dan is €40 lang gedn overdreven bedrag, zeker als je daar dan nog eens de exact matching domeinnaam aan toevoegd, dan ben ik er zelf van overtuigd dat €40 een meer dan reeel bedrag is hiervoor. Zoals in de beginpost ook duidelijk is aangegeven is de website met wordpress gemaakt, dus misschien is het een goed idee om eerst alles eens te lezen voordat je zulke reacties plaatst. En nu opnieuw ontopic graag.


    MVG
    Sam

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!