[OPGELOST] Script breuk

• Hallo iemand wil me aanklagen voor script breuk,
    maar weet niet wat het is,
    ik heb al een tijdje liggen googlen en het enige wat is kan vinden is over scripten zelf of over rekensommetjes maken..

Weet iemand mij te vertellen wat script breuk is?

Ik zat op pokelite te kijken en vroeg aan de eigenaar of hij ook aan de scripts aankon
    want er waaren op die site wat veranderingen in de crew,
    dus ik vroeg of hij aan de scripts kon, want proberen zaken te doen met iemand die niet bij de scripts kan...
    dus vervolgens vraag ik of die een systeempje verkoopt
    hij zei dat het een zelf gemaakt systeem was en niet verkoopt.
    ik ben ermee akkoord gegaan en ben van de site af gegaan.
    tijdje later ontving ik een mail terug dat ik verbanen was op pokelite.
    ik vroeg achter meer uitleg en vertelde ook dat ik zelf wel een crew lid ben op Pokemon Area.
    Want dat was ook een deel reden van ban.
    de reden was: script breuk en zeggen dat ik crew ben op een site terwijl dit niet was ofzo.

Nu heb ik hem dus ook bewijs ervan gestuurt (hij vroeg erachter)
    en vervolgens kreeg ik een nieuwe mail dat ze me dus willen aanklagen voor script breuk?

------------------------
    Het komt erop neer dat deze persoon vast iets tegen mij heeft,
    Want het melden dat ik dus zelf ook script en crew ben op Pokemon Area
    En het vragen of ik een script kan kopen, ect
    kan men niet voor aangeklaard worden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Script breuk is eigenlijk verbreking van de samenhang in een script. Ik weet het niet zeker maar volgens mij betekent dat je een afspraak niet nakomt en dat door een script. Zover ik weet kun je het script gewoon downloaden van internet (gratis) wat pokelite gebruikt. Denni hier is de oprichter dus misschien een pbtje sturen. Ik wil je verder wel helpen maar kun je dan misschien wat duidelijker zijn (of misschien via skype) de mailtjes doorsturen.

• Houd eens op met dit soort topics te maken.
    Wat jij voor discussie hebt met Twinis556 ofterwijl App-designer (ICTS). Regel je maar met hem maar no way dat je met dit verhaal een topic opent snap ik gewoon niet ? Los het ff lekker prive op en houdt mij erbuiten zoals ik al 100x per pb heb gezegt ik ben Twini niet. Zoek hem lekker zelf op hier; app-designer, en praat het uit als een man.

Wat je zegt klopt, wij hebben een gesprek gehad over een aantal dingen die ik zelf aangevuld heb aan de site.
    Wat Twinis556 met jouw nu heeft weet ik niets van maar dan alsnog vindt ik onze naam(PokeLite) had niet in deze topic hoeven staan.

Nogmaals, praat het uit met App-Designer,
    Ik ben niet altijd beschikbaar op PokeLite, dit omdat ik ook nog een sociaal leven heb en daarom heb ik Twinis556 als Head Mod ingezet om alles soepel te verlopen.
    Wat er dus is voorgevallen weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat Twinis556 niet zomaar bans uitdeelt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!