USB Stick Corrupt?

• Me school usb is naar de maan.
    Zie screenshot hieronder:

Valt er nog iets te doen of kan ik hem weggooien?
    Toen ik hem erin deed gaf hij ook al aan om hem te repareren maar toen gaf hij dit aan:

Zelfde geld voor formateren.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Heb je toevallig een backup van de usb stick?

Zo nee:
    Je kan proberen een linux livecd te downloaden.
    De pc daarna via livecd opstarten en vanuit daar de usb stick mounten.
    Kans is best groot dat je via daar de bestanden nog kan redden.

Wat betreft het probleem voor formateren:
    Probeer een low level format, kan eventueel ook via linux.

Voor volgende keer niet zomaar je usb stick uit je pc trekken, gewoon via de normale manier doen (Bij klok > Hardware veilig verwijderen.
    Mocht je dit niet doen, kan je zoiets als nu krijgen of je zelfs al je bestanden verwijderd.

• Als je een backup hebt kun je die gewoon terug zetten. Hoop voor je dat dat het geval is. Anders zou ik zelf namelijk niet weten hoe je dit moet fixen. hoop voor je dat de manier van swaffelaar (lol) werkt.

@swaffelaar: ik trek me usb al jaren zo uit mijn pc maar er is nog nooit iets mis gegaan :)

• Dat haalt alleen iets uit als je iets erop of eraf kopieert / verplaatst (als er dus een actie actief is) anders kan je hem er net zo goed direct uittrekken, dat mag geen problemen met zich meebrengen.

• Geen idee of ik hem eruit trok terwel die bezig was, ik doe momenteel altijd via veilig verwijderen maar kan zijn dat ik dat voor mijn stage op school dus niet deed. Maarja nu is school net weer begonnen en al me oude werk is naar de maan.
    Ik zal kijken of dat van swaffelaar lukt, ik denk het niet mja wie weet.. En backup van me USB? :huh: :D De inhoud van de USB is mijn backup lol :whistling:

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!