Maak directory aan bij uploaden image

• Ik ben bezig met een blog. Nou wil ik dat wanneer een gebruiker een image upload er wordt gecontroleerd of een directory al bestaat en anders moet deze automatisch worden aangemaakt.

Het idee is namelijk dat images worden geupload naar:

game/include/game_info/".$data[game_id]."/HIER_HET_PLAATJE

Op de plek van ".$data[game_id]." moet worden gecontroleerd of de map al bestaat en anders moet deze worden aangemaakt. Wie weet wat ik aan onderstaande code moet toevoegen?

PHP
    <?php//Wijzig de paginaif($_POST['case1']=="paginaedit"){	$title =mysql_real_escape_string($_POST['title']);			$des =mysql_real_escape_string($_POST['des']);			if ($title=="")				$log="You must enter pagina Name.";			else if ($des=="")				$log="You must Enter pagina Description.";			else{				//$ttl=str_replace(' ', '', $_POST[title]); 				$ttl = substr(md5(time()), 0, 10);								//move_uploaded_file($_FILES["uplImage"]["tmp_name"],"paginaimage/" .$ttl. $_FILES["uplImage"]["name"]);				//$imgurl="admin/paginaimage/".$ttl.$_FILES["uplImage"]["name"];
    				move_uploaded_file($_FILES["uplImage"]["tmp_name"],"game/include/game_info/".$data[game_id]."/" .$ttl. $_FILES["uplImage"]["name"]);				$imgurl="game/include/game_info/".$data[game_id]."/".$ttl.$_FILES["uplImage"]["name"];				
    				$time = time();									$id = $_POST[id];				if($_FILES[uplImage][name]=="")				{								$sql = mysql_query("update pagina set title ='".$title."', description='".$des."' where id='".$id."'");				}				else				{				$sql = mysql_query("update pagina set title='".$title."', description='".$des."', image='".$imgurl."' where id='".$id."'");				}				?><script>window.location.href="pagina-edit.php?id=<?php echo $id;?>";</script><?php			}}
    ?>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!