Voor De Echte Gamers

• Wie wil kan van 29 januari tot en met 12 februari deelnemen aan de multiplayer-bètatest van Crysis 3. De test wordt gehouden op alle drie de platforms waarop de game verschijnt: de pc, Xbox 360 en PlayStation 3. Twee van de acht spelvormen zijn speelbaar.

Electronic Arts kondigt aan dat iedereen die wil van 29 januari tot en met 12 februari kan deelnemen aan de multiplayer-bètatest van shooter Crysis 3. Gedurende de testfase kunnen twee spelvormen uitgeprobeerd worden. In spelvorm Crash Site moeten de twee strijdende teams locaties in het level bezetten en verdedigen. Teams scoren punten voor het aantal kills dat ze maken en voor de tijd dat ze een locatie bezet weten te houden.

Ook de nieuwe Hunter Mode is speelbaar. Daarin zijn twee spelers de Hunter, beide uitgerust met enkel een Nanosuit en pijl en boog. De twee nemen het op tegen 10 Cell troopers, die volledig bewapend zijn. In de pc-versie zijn het er 14. De twee Hunters kunnen zich met hun Nanosuit echter onzichtbaar maken. De testversie van de game bevat twee maps: Airport en Museum. De locaties zijn in en bij New York, waar de game zich afspeelt. Het New York uit Crysis 3 is echter behoorlijk gehavend en overwoekerd met begroeiing. De bètatest wordt gehouden op de pc, Xbox 360 en PlayStation 3. De game verschijnt op 22 februari.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb dit spel al gespeeld tijdens de closed alpha. Niet veel verandering vergeleken met zijn voorgangers. Een boogje toegevoegd. Had betere verwachtingen van het spel eerlijk gezegd.

Mogelijk dat de hunter mode nog wat heeft te bieden. Ik lees wel wat reviewtjes, vind het helaas zonde van de schrijfacties van mijn schijf.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ik ben best wel geinterreseert.
    Enkel zoals Jopitan dan weer beweerd dat de game niet echt is vooruitgegaan.
    Doet me al twijelen.
    Heb alle voorgangers gespeelt.
    En vond het toen al wikkel wakkel qua mening te uiten.

Ik wacht wel af met de revieuwtjes en de meningen van de medespelers :d

Toch bedankt!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!