[VBS] Alle antwoorden in 1 echo

  • Hallo ICTs,


    Ik wil graag dat als ik dit vbs scriptje draai dat ik inplaats van 3 vensters achtermekaar krijg dat ik gewoon 1 venster krijg met daarin de antwoorden onder elkaar:
    Computer ... is actief
    Computer ... is niet actief
    computer ... is actief


    is dat mogelijk?


    Dit is de vbs script, puzzel er maar een beetje mee ^^:


    Dit omdat ik wil weten welke computers er allemaal actief zijn, zodat ik in me volgende vbs script de informatie kan uitlezen (wat dus alleen kan als de computer actief is).

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb wel wat VBScript moeten schrijven in het verleden, maar het is echt een heel lelijk taaltje zeg!


    Je zou jou probleem moeten kunnen oplossen met string concatenating. Op internet heb ik de volgende link gevonden:


    http://www.tizag.com/vbscriptTutorial/vbscriptstrings.php


    Als je een nieuwe variabele introduceert, vervolgens de strings daar steeds aan toevoegd, en als laatste de message weergeeft, moet het lukken.


  • Ik heb het zo gedaan en werkt perfect! Heel erg bedankt!!



    Kan slotje op nu, ik ben tevreden.
    P.S. Ja VBS is niet een heel mooi taaltje maar je kan er veel leuke dingen mee doen.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!