weet iemand hoe ik yopmail kan blokeren op mijn site want die kunnen altijd een nieuw ip en adres aanmaken of hoe kan ik aanmeld script beveiligen help mij aub
probleem met yopmail
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Controleren welk domein gestuurd word? Of doel je op het idee als 10minutemail.com ?
-
heb je mss een voorbeeld hoe ik dat moet doen
-
Ik heb geen idee wat je doel is, wil je bepaalde domeinen blokkeren als e-mail adres of?
Je uitleg is erg slecht ik heb daarom geen idee wat je doel hier nou van is.Onderstaande code zal wel zijn wat je bedoelt, geen idee of het ook zo is.
Je kan hem op vele manieren bouwen dit is gewoon een simpel voorbeeld, zal ook niet 100% effectief zijn.PHP
Toon Meer$hostname = array("yopmail.com","yopmail.nl","yopmail.org","yopmail.info","yopmail.net","yopmail.co.uk"); //Array kan je gerust opvullen met meerdere e-mail diensten of extensies $strip = explode("@",$_POST['email']); //E-mail strippen om de hostname te krijgen. //Controleren of de e-mail gelijk is aan een van de array waarde. if(in_array($strip[1], $hostname)) { echo 'Yopmail accounts zijn niet toegestaan.'; } //E-mail adres komt niet voor in de array dus is in orde. else { echo 'De e-mail adres is in orde.'; }
-
nee dit is perfect bedankt voor dit fils
ik wil inderdaad het blokeren van mijn site
-
nee dit is perfect bedankt voor dit fils
ik wil inderdaad het blokeren van mijn site
Leer dan beter te formuleren, want met deze halfbakken uitleg had je meestal geen antwoord gehad. Respect voor Fils dat ie je toch wilt helpen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!