Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een project waar we met meerdere mensen aan zullen werken. Naar aanleiding van het topic van Zirax, heeft mij dit de motivatie gegeven om op zoek te gaan naar een serieus project.
Even kort over mij zelf:
Mijn naam is Mathieu en ik ben 19 jaren jong. Ik studeer psychologie op HBO niveau en mijn hobby's liggen bij voetbal en webdesign. Ik zelf ben in staat om een professioneel webdesign neer te zetten, deze te basen en ook om voor kleine PHP oplossingen te voorzien. Verder ben ik, mede dankzij mijn opleiding, een persoon die graag in samenwerkingsverband werkt. Tevens heb ik ook een grote affiniteit met het internet en kan ik op de meeste projecten goed inspelen.
Waar ben ik naar opzoek?
Ik ben dus op zoek naar een PHP programmeur (OOP) en iemand die verstand heeft van marketing/promotie.
Ook ben ik natuurlijk op zoek naar een project waar we samen aan kunnen werken. Dit kan een text-based game zijn, maar ook iets anders natuurlijk. Verder heb ik zelf al wel een project in gedachten, maar hiervoor ben ik opzoek naar een PHP programmeur die modules in wordpress kan maken. ( Denk hierbij aan kleuren kiezer, font kiezer etc. die via de back-end van wordpress beheert moeten kunnen worden.)
Ik ben alleen op zoek naar serieuze mensen, met een minimale leeftijd van 18+.
Wat kan ik je bieden
Ik zelf ben eigenaar van http://www.say-what.nl. Door middel van deze website heb ik veel ervaring met het inspelen op de bezoekers, bezoekers aantrekken, het regelen van een team (Op deze website draaide destijds een team van +- 25 gastbloggers, een hoofdblogger en een manager) en natuurlijk alles omtrent webdesign.
Verder zou ik ook kunnen gaan zoeken naar investeerders aangezien ik hier redelijke connecties in heb.
Mocht je interesse hebben of een gigantisch goed idee hebben voor een project, hoor ik het graag via dit topic of via PB.
Budget
Het budget is natuurlijk bespreekbaar. Mocht je liever betaald worden dan een verdeling van de inkomsten, zal hier een budget tussen de xxx mid - xxx high voor zijn.
Groet,
Mathieu