Ben jij fanatiek, dan zoek ik jou.

  • Hallo ICTsers,


    Al sinds 12 februari 2011 heb ik de domeinen van "HoodGangster(s)" in bezit, nu heb ik al 2 jaar lang niet de tijd om het tot een geheel te ontwikkelen, dat vind ik ontzettend zonde, en het heeft toch aardig wat potentie. Althans menigeen vind het een goeie/pakkende naam.


    Daarom wil ik met eventueel een aantal van jullie een spel gaan ontwikkelen, of de domeinen verkopen aan een geintresseerd lid.


    Wie is voor het eerste idee en wie voor het tweede, en als je voor t tweede bent, hoeveel zou jij geven voor deze domeinen?


    Letop; het gaat om de volgende 10:


    Hoodgangster.nl
    Hoodgangster.com
    Hoodgangster.be
    Hoodgangster.eu
    Hoodgangster.net
    Hoodgangsters.nl
    Hoodgangsters.be
    Hoodgangsters.com
    Hoodgangsters.net
    Hoodgangsters.eu

    ---


    Als men kiest voor een eigen game ontwikkelen heb ik hier minimaal 3 gegadigden voor nodig waarvan minimaal 1 die kan designen en uiteraard kan basen. en 2 allround programmeurs.


    Voor elk idee sta ik open, uiteraard wat we samen doen, is ook samen win-win.


    Uiteraard als je geintresseerd bent, stuur een PM of laat wat achter in t topic.


    Alvast bedankt,
    Kevin

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Bedankt iedereen, in ieder geval is een design al van toepassing, hierin heeft Patrick een groot aandeel, deze layout is uniek en precies wat hoodgangster nodig heeft.


    Ik ben vooral op zoek naar programmeurs, omdat ik zelf qua tijd strak aan een planning zit en eigenlijk iemand anders het geheel wil laten beheren, ik heb zelf een server etcetera. en in de toekomst is investeren in meer servers etcetera geen enkel probleem.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Hallo,


    Mogelijk dat we wat kunnen bespreken.


    Ben zoals je weet een developer, echter door drukte heb ik zelf niet veel tijd om te developen. Echter lijkt het me wel leuk om er wat van te maken.
    Mogelijk dat ik kan bijdragen met mijn kennis en daar waar nodig wat code kan bijpakken.


    Voor een volledig profiel van mijn kennen en kunnen refereer ik je naar mijn handtekening welke een link bevat naar LinkedIn.


    Mvg,
    Tim

  • We gaan gewoon werken met een GIT repository waarin iedereen gaat werken. Dus iedereen die aan het project gelinkt is zal hier zijn aandeel in terug zien komen, zo is uiteindelijk ook te zien wie wat precies gemaakt en gefinetuned heeft.


    Ik zal binnenkort met iedereen duidelijk contact leggen! ;)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.


  • Dit geld hetzelfde voor mij,
    Wil wel eens met de tim man programmeren ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!