[jQuery] Ajax request

  • Hi,


    Ik ben bezig met een ajax request aangezien een klant van mij vroeg zijn website uit wordpress te halen en aan zijn CMS toe te voegen.
    Nu heb ik voor de formulieren een ajax request maar deze doet niet echt bepaald iets en bereikt ook niks.
    Het is een overgezette plugin van wordpress (Cforms) echter heb ik een hoop eruit gesloopt wat nutteloos was.


    Er is geprobeerd formulieren leeg te laten, die worden netjes gecontroleerd.
    Maar na het vullen gebeurd er helemaal niks en voert hij helemaal niks uit, iemand enig idee?
    Ik heb gekeken naar de Console debug van Google Chrome maar hier wordt geen fout gegeven.



    Heb een aparte manier van gebruik in jQuery dit is mij bekend maar dat is niet me vraag dus die commentaar graag voor jezelf houden.

  • Ik denk dat je fout niet in de request zit maar in het php bestand zelf... anders zou je een error krijgen ;)
    Als je gaat werken met AJAX is het misschien een tip om de code te veranderen in het volgende



    Verder reageerd een ajax request op een echo/vardump/print etc. en niet op een return... return is in dit geval alleen om het script te stoppen :)


    Edit De manier waarop je Jquery gebruikt is niet slecht overigens... de $ wat je vaak ziet is gewoon een shortcut voor jQuery

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!