Attributen hulp

• Beste leden,

Ik ben nu magneto aan het uitproberen , het is minstens 10 x beter dan prestashop dat is mijn mening. Nu zit ik aleen met de attributensets, attributen zijn kenmerken van een product. Ik zoek iemand die hier ervaring mee heeft en mij een klein beetje opweg kan helpen hoe ongeveer ik een attribuut maak en instel , ook zou ik graag willen weten hoe ik een attribuut op een product maak.

Ik kan er ook een soort van klus ervan maken dat u alle attributen goed zet voor mij en dat ik u daar voor betaal, graag een prijsvermelding geven aub .

Groeten.

• Ik hoop dat dit je opweg zal helpen:
    http://www.youtube.com/watch?v=qoJfOx4-T6E

Attributen zijn handig voor het groeperen van:
    soorten smaken
    Merknamen
    Of prijs niveau, een geef je de attribute goedkoop, andere normaal.
    uhm
    kleding grootte
    schoenmaat
    enzovoort.

Je kan het ook een unieke attribuut geven zoals:
    Goedkoopste
    ofzoiets.

Ikzelf vind magento de beste eCommerce/webshop programma tussen alle andere opensource webshops.
    Maar als je magento te uitgebreid vind, neem eens een kijkje naar opencart.

Met vriendelijke groet,
    Ismail
    enthousiaste game developer

Bewerkt 2 keer, laatst door ismail123 ().

• Beste ,

Hier kwam ik zelf ook al op maar ik snap er helemaal niks van , ik weet niet hoe ik de filters op mijn categorieen zet of dergelijke. Ik wil dit geregeld hebben zodat ik met mijn webwinkel bezig kan het loopt nu nergens naar. Ik ga zeker niet naar opencart of dergelijke vind magento perfect maar aleen het feit dat ik die atribuuten niet snap ergert mij nogal. Ik heb dit al 10 tallen keeren gebprobeert maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Daarom vraag ik iemand van hier die dit mischien wel snapt die mij opweg kan helpen door het gewoon uit te leggen of dit voor mij te doen. :thumbup: (budget aanwezig).

Groeten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!