DealExtreme mes kopen

• L.Kok dx staat erom bekend dat het heel lang kan duren voordat je product binnenkomt.
    Heb er al regelmatig dingen besteld en tot nu toe altijd binnen gehad.
    Tevens op 1 a 2 artikellen na heb ik altijd erg lang moeten wachten.

Dit had ik ook, het product komt echter wel, maar dan na drie maanden. Nog even wachten dus :)

• Ik ken iemand die heeft een aantal dozen Ugg's willen bestellen via dealextreme, en werd gesnapt bij de douane en kreeg gewoon de NL. prijs van de schoenen 300 euro en dan nog invoerrechten!

• Kwolfs
    Dan zeg je het al dus "een aantal dozen" dit gaan ze zeker controleren, als jij een mes besteld heb je een veel kleinere kans om in een controle te komen...

Ja daar heb je ook gelijk in ! maar goed ik zal zoiets niet doen! vertrouw het niet!

• Ik denk dat het geen probleem moet zijn, Waarom? zulke messen worden vaak gebruikt om te kamperen. En het is ingevouwen dus het is bijna niet mogelijk dat ze het via röntgen detecteren. Ze openen de pakketten alleen als ze via de röntgen iets detecteren, groot schaal inkopen soms ook neppe iPhone omdat de prijs redelijk hoog is zodat u de btw moet betalen. Maar meestal word dit ook gewoon gedaan via röntgen en krijg je een briefje mee om de correct prijs op te geven.

Naja, ook al merken ze op wat willen ze doen? het is niet alsof je een geweer erin hebt of drugs.. Hoop ik voor je :P
    In het ergste geval word het ingenomen.

• Ik denk dat het geen probleem moet zijn, Waarom? zulke messen worden vaak gebruikt om te kamperen. En het is ingevouwen dus het is bijna niet mogelijk dat ze het via röntgen detecteren. Ze openen de pakketten alleen als ze via de röntgen iets detecteren, groot schaal inkopen soms ook neppe iPhone omdat de prijs redelijk hoog is zodat u de btw moet betalen. Maar meestal word dit ook gewoon gedaan via röntgen en krijg je een briefje mee om de correct prijs op te geven.

Naja, ook al merken ze op wat willen ze doen? het is niet alsof je een geweer erin hebt of drugs.. Hoop ik voor je :P
    In het ergste geval word het ingenomen.

Ok bedankt voor je goed uitgelegde bericht hha :p
    Maar ik kan het dus best eens proberen met dit mes ofzo:
    http://dx.com/p/carbon-steel-m…-12-7cm-full-length-18264 of

http://dx.com/p/portable-stain…-black-5-5cm-blade-125928 of

http://dx.com/p/pocket-toolkit…lor-assorted-5-pack-46025

of ze allemaal tegelijk bestellen want zou ze graag allemaal hebben?

• Zo ver ik weet is een automatisch mes een No Go, Beter niet. En als goed is mag een mes niet langer dan 9 cm zijn en mag niet dunner dan 15MM zijn. Zo ver ik weet heb ik ergens gelezen. Dat is NL wet, geen belgie.

Kan het wel proberen, maar ik kan niet met zekerheid zeggen. Vaak word het niet gevonden maar er is een kleine kans, helemaal als je meerdere messen haalt. Mocht je zoiets halen dan zou ik meer spullen halen. *Niet illegaal* zodat het ook minder opvalt :P

om eerlijk te zijn, zoals meerdere hebben gezegd, ik zou dat niet doen. Vind messen niet echt het waard. Ik ken meerdere mensen die hebben ook messen gehaald en daar ging het gewoon goed.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!