Gezocht community script

• Ik ben op zoek naar een jongeren community script.

De functies die ik er graag in wil zijn:

Je eigen profiel (op html basis)

Gastenboek

vriendenlijst

berichtenbalk

prive berichten

Forum

Profiel waardering

Foto album (tot 10 foto's zonder credits na 10 foto's met credits betalen voor elke upload 3 credits)

Foto upload
    Credits kunnen kopen om prive berichten te kunnen versturen en berichten op berichtenbalk te plaatsen.

Uiteraard met een mooie layout, gewenste kleuren zijn: babyblauw, licht grijs en wit.

budget 120,- maar ben er wel voor bereid om meer te betalen hangt af van het script natuurlijk.

Heb je er een, of kan je een script voor me scripten hoor ik het graag.

Enkele voorbeeld website's

turkishplace.nl
    turklerinmekani.nl
    chatnu.nl

(boven genoemde website's dienen alleen voor voorbeeld geen reclame)

evenementenorganisaties.com / De enige echte evenementen website.

Bewerkt één keer, laatst door adem37: aanpassing voor script ().

• Je kan ook Webtiger of een andere bestaande open source en deze naar wens aanpassen.
    Iemand wellicht inhuren die deze opties voor je kan maken aangezien merendeels er al wel is.

Verder bezit K.Rens ook de volledige rechten van de Crime scripter source,wellicht zou je van hem een gebruikerslicentie of iets dergelijks kunnen kopen?

• Je kan ook Webtiger of een andere bestaande open source en deze naar wens aanpassen.
    Iemand wellicht inhuren die deze opties voor je kan maken aangezien merendeels er al wel is.

Verder bezit K.Rens ook de volledige rechten van de Crime scripter source,wellicht zou je van hem een gebruikerslicentie of iets dergelijks kunnen kopen?

Wil graag een uniek en zelfgemaakte script wat niet te downloaden is via internet, toch bedankt voor het mee denken.

evenementenorganisaties.com / De enige echte evenementen website.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!