Computershop , suggestie

• Beste leden ,

Ik ben de laatste tijd druk bezig met mijn computerwinkel webshop , nu ben ik bezig met de categorieën in te delen. Dus nu aan jullie de vraag gaat het zo een beetje goed of moeten er wat dingetjes veranderd worden of erbij worden gezet.

Groeten !

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als je dit allemaal kan leveren zou ik 't mooi laten staan. Als je sommige dingen (nog) niet kan leveren, zet dat dan niet in het menu. Een punt waar ik me erg aan irriteer is een webshop, waarbij als ik op een link klik zie staan, is "Er staan geen producten in deze categorie". Dit komt ook onprofessioneel over als je 't mij vraagt.

Misschien kan je van sommige categorie'en meerfout maken. Daarbij bedoel ik bijvoorbeeld dat 'Kabel', 'Kabels' word. Tenzij je natuurlijk maar een product in dat categorie aanbied.

• Zo zou ik het doen, maar dat is gewoon een persoonlijke voorkeur van hoe ik het logisch vind :P

Beetje op volgorde gezet van populariteit.
    Let wel op spellingfouten trouwens, niets ongeloofwaardiger dan een webshop die vol zit met spellingfouten.

• Beste,

Als je via een eigen voorraad werkt zou ik minder producten kiezen. Tenzij je pas inkoopt wanneer er besteld is (wat weer slecht is voor je concurrentiepositie betreffende de levertijd).

De vraag is namelijk of mensen al jou producten wel kopen en of je dus een enorme stack aan voorraad moet hebben.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!