Thumbnails slideshow

  • Beste ICT scripters,


    Ik heb een slideshow met thumbnails op internet gevonden en gebruik hem nu in mijn site,
    De thumbnails worden van links naar rechts gesleept dus ze komen van links en gaan dan naar rechts.
    Ik wil graag dat de thumbnails onder elkaar komen te staan.
    Ik heb hier het java script:

    Code
    <script type="text/javascript">			$(function() {				$('#wrapper').hover(					function() {						$('#carousel').trigger( 'pause' );						$('#thumbnails').parent().animate({							top: 0						});					}, function() {												$('#carousel').trigger( 'play' );						$('#thumbnails').parent().animate({							top: 0						});					}				);
    				$('#carousel').carouFredSel({					scroll: {						fx: 'crossfade'					},					auto: {						onBefore: function( oldI, newI ) {							$('#thumbnails').trigger( 'slideTo', [ '#thumbnails img[alt='+ newI.attr( 'alt' ) +']', -2 ] );						}					}				});
    				$('#thumbnails').carouFredSel({					auto: false,					items: {						start: -2					}				});
    				$('#thumbnails img').click(function() {					$('#thumbnails').trigger( 'slideTo', [ this, -2 ] );					$('#carousel').trigger( 'slideTo', [ '#carousel img[alt='+ $(this).attr( 'alt' ) +']' ] );
    				}).css( 'cursor', 'pointer' );			});		</script>


    Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik word er moedeloos van


    Met vriendelijke groeten,


    Diamondboy

  • Mijn css is


    Ik hoop dat hier de oplossing ligt want van me plugin word ik ook niet veel wijzer
    (die kan ik evt ook posten indien nodig)
    Maar het is nu dus de bedoeling dat er 4 thumbnails onder elkaar worden weergeven waar je op kan klikken en dan een andere foto kunt zien, maar op dit moment schuift er een van links naar rechts en de andere drie zijn helemaal niet te zien


    Wie kan me helpen!?


    Groetjes Dia

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!