Voor de query anders even uit via PhpMyAdmin. Of zet achter die query even or die()
Cron werkt niet goed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ook geprobeerd en pakt de login nog niet.
Als ik mijn eigen naam invoer ontvang ik de kristallen wel.
anders niet.dan heb ik dus ook ingevuld kristallen +'2'
-
doe ff echo '<pre>' . print_r($output, true) . '</pre>';
en laat even zien wat er überhaupt uitkomt.
-
Het bericht hierin is goed:
Code
Toon Meer<? Array ( [login] => Mtvk ) Array ( [login] => Urotho ) Array ( [login] => Scarefacez ) ?>
Ik zie echter wel als ik meer actief punten heb dan zet hij mijn gebruikersnaam er niet bij.
En dan blijven deze logins erbij staan.
Ook zie ik dat hun de kristallen wel ontvangen.Met vriendelijke groeten,
kevin -
-
Mijn echo momenteel:
Code
Toon Meer<? UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '5' WHERE `login`='Mtvk' Array ( [login] => Mtvk ) UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '10' WHERE `login`='Urotho' Array ( [login] => Urotho ) UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '25' WHERE `login`='Scarefacez' Array ( [login] => Scarefacez ) ?>
Dus de het geven van de kristallen gaat goed.
Maar naar het goeie login geven niet.want als ik de meeste punten heb, blijft 'Mtvk' de kristallen krijgen
Met vriendelijke groeten,
kevin -
Je sorteert op het veld 'actief' is dit ook het veld waar de punten van een speler instaan?
-
ja de punten van de spelers gaat via actief.
-
-
Prima hij doet het!
Bedankt allemaal voor jullie inzet!
Hierbij het script:
Code
Toon Meer<? // Een telling bij houden. $tel = 0; // De prijzen die er te winnen vallen. $prijzenkast = Array ('30', '20', '10'); // De mysqli query uitvoeren en hierbij de hoogste? 3 uitpakken. $input = $mysqli->query ("SELECT `login` FROM `[users]` ORDER BY `actief` DESC LIMIT 3 "); // Een while uitvoeren waarbij de data van de vorige query word geselecteerd. while ($output = mysqli_fetch_assoc ($input)) { // Een query uitvoeren waarbij de kristallen worden opgeteld bij de $output['login'] user. $mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'"); echo "UPDATE `[users]` SET `kristallen` = `kristallen` + '" . $prijzenkast[$tel] . "' WHERE `login`='" . $output['login'] . "'"; // +1 bij $tel. $tel++; echo '<pre>' . print_r($output, true) . '</pre>'; } // De gehele [users] tabel updates zodat iedereen value 0 krijgt in actief. $mysqli->query ("UPDATE `[users]` SET `actief` = '0'"); ?>
Met vriendelijke groeten,
kevin
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!