• Wanneer ik het volgende in mijn header.php zet dan krijg ik een witte pagina en als ik dan de slash achter mijn link weghaal op het zelfde script heb ik een interne 500 server fout.

Er zit dus iets niet goed wie kan me helpen?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Geen echo in je PHP? Je zal waarschijnlijk een error krijgen met Unexpected < nog wat...

echo'tje om je script tag enzovoort heen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je mixt php en html in 1. Ook open je <?php tag in een <?php tag. Ook zet je JS en HTML erin zonder een echo?
    Je kan html niet zomaar in PHP zetten zoals Jopitan zegt. Je moet het echo'en. Ook gebruik je de confirm verkeerd.
    Google eens hoe dat allemaal in elkaar zit, mocht je er niet uit komen help ik je morgen.

• Ik heb het geprobeerd alleen kom ik er niet uit miss dat iemand hem werkend kan maken zodat ik verder kan bestuderen de code dan.

Misschien word ik dan wijzer.

PHP
    <?PHP if(ingelogd() == TRUE){ ?>
    <script language="JavaScript" type="text/javascript"> 
    function uitloggen(){ if (confirm("Weet u zeker dat u op de account '<?php echo getgebruikersnaam($_COOKIE['id']); ?>' wilt uitloggen?")){
     window.location="uitloggen.php";
    } 
    <?PHP } ?> 
    </script>

Dit doe ik niet vaak maar hoop dat je nu zelf inziet wat er fout is gegaan, zo ja geef dan even aan wat er fout aan was.

• Beste,

Bedankt voor je reactie ik zie dat je hem eerder sluit voor de javascript en later de accolade tussen php tags zet.
    Ik werk ook nog met een else wanneer ik jouw combinatie volg dan krijg ik een leeg menu terwijl er wel 2 linkjes in staan.

Manier hoe ik het nu op jouw manier heb:

• Ik zou het helemaal anders aanpakken. Je maakt het nu te moeilijk voor jezelf. Het kan veel simpeler. Wel even op de juiste plek plaatsen.

PHP
    <?php
       if(ingelogd()){
    	echo "<form method=\"POST\" action=\"uitloggen.php\">
    	<input type=button value=\"Log-out\" onClick=\"confirm('Are you sure?')\">
    	</form>";
       } else {
    	echo '<a href="inloggen.php">Inloggen</a>';
       }
    ?>
  • Ik zou het helemaal anders aanpakken. Je maakt het nu te moeilijk voor jezelf. Het kan veel simpeler. Wel even op de juiste plek plaatsen.

PHP
    <?php
       if(ingelogd()){
    	echo "<form method=\"POST\" action=\"uitloggen.php\">
    	<input type=button value=\"Log-out\" onClick=\"confirm('Are you sure?')\">
    	</form>";
       } else {
    	echo '<a href="inloggen.php">Inloggen</a>';
       }
    ?>

Als we het over anders aanpakken hebben :P

Ik zou HTML en PHP gescheiden houden ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!