Computer overnemen via zelfde netwerk

• Als je elkaar niet kan vinden in het netwerk, terwijl je wel in het zelfde netwerk zit.. Dan kan het probleem zijn dat 'Netwerk Detectie' uit staat. Deze zet je bijv. aan als je bestanden wilt gaan delen.

Remote Desktop moet je ook aanzetten, deze staat standaard volgens mij niet op 'server-mode'. Je zou even moeten googlen naar hoe je remote desktop aanzet zodat er vanaf buiten verbonden kan worden. Dat staat ergens bij instellingen (weet zo niet waar). Als je je broertje wilt plagen, moet je even achter zijn PC om dit bij hem aan te zetten.

• Remote desktop is enkel te gebruiken als je via een Cloud werkt!.

BV: een windows server 2008r2 of andere servers.

door gewoon op het zelfde internet te zitten.
    Zal je niet elkaars pc kunnen overnemen.
    Of je moets idd Teamviewer gaan gebruiken.

Verder zal dit niet lukken. tenzij ze uiteraard via een server cloud werken :d

• Wat een bullshit, in een cloud of via een windows server of andere servers.

Op elke computer ongeacht server of cloud of stand-alone pc's, indien je in hetzelfde netwerk zit kun je met RDP de computer binnen een netwerk overnemen. Enigste wat je moet doen is op zijn computer instellen dat je toegang krijgt tot zijn pc via RDP sessie .. eigenschappen computer geavanceerd lang verhaal. Spreekt voor zich.

Maar met een RDP kun je geen huidige sessie overnemen en start je een nieuwe sessie waarin je kan afsluiten, maar dit ziet de gebruiker niet.
    --

Daarnaast is het mogelijk VNC te installeren. Met vnc kun je vanalles instellen zodat het niet zichtbaar wordt. denk hierbij aan wanneer je overneemt t scherm zwart word. of toetsenbord en muis niet werken wanneer je bezig bent. Etcetera.

RDP is geen oplossing maar dat het enkel in een servernetwerk of cloud te gebruiken is is bullshit.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• H.Rayn ,
    Nee ik verander mijn woordje 'bullshit' niet. Ten eerste omdat het enkel een woord is. en ten 2e om het extra te bekritiseren.!

Houdoe.

• 1: Een VNC is idd altijd zeer handig, toch als je een goede VNC gebruikt.
    2: Ik vind het een beetje onrespectable, dat je mijn antwoord/mening op deze manier afsnoud.

Ik gaf enkel een informeel antwoord dat gebasseerd is op mijn kennis.
    Sorry dat ik minder weet dan jij he "slimmerik".
    Verder heb ik geen "deftige" manier om hierop te antwoorden.

• 1: Een VNC is idd altijd zeer handig, toch als je een goede VNC gebruikt.
    2: Ik vind het een beetje onrespectable, dat je mijn antwoord/mening op deze manier afsnoud.

Ik gaf enkel een informeel antwoord dat gebasseerd is op mijn kennis.
    Sorry dat ik minder weet dan jij he "slimmerik".
    Verder heb ik geen "deftige" manier om hierop te antwoorden.

Als jij vind dat je een informeel antwoord hebt gegeven op basis van je kennis, dan is je kennis gering en laag. In eerste instantie hoor je gewoon te weten dat RDP op elke computer werkt, enkel dat het op particuliere / niet server gebaseerde omgevingen standaard uitgeschakeld is in de instellingen van de computer.

Geen aanvallende reactie maar, een slimmerik ben ik niet, en "bullshit" is geen ondeftig woord maar enkel een woord. Het is maar net hoe je het interpreteert ;)

• 1.4 Discussies over illegaal verkregen software, hardware en broncodes zijn niet toegestaan, indien u iets van bovengenoemde ziet op de website rapporteer dit dan zo spoedig mogelijk.

alle software om ongezien op iemands computer te kunnen trollen mag dus niet geplaatst worden op deze website.

remote desktop opent een nieuwe sessie die naast de gebruikers sessies werkt.
    je kan dus vrij weinig doen.

volgens mij is de server editie zo ie zo niet standaard beschikbaar op de windows home lijn.

ik weet wel dat je vroeger mr x hack had die dit soort dingen maakte.

Met vriendelijke groet,
    rick

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!