hallo,
ik ben op zoek naar een Criminal Source
heeft iemand ereen liggen met een mooie uniek layout en veel opties in het spel.
laat even weten wat hij kost ik heb max. 150 euro te besteden.
Met Vriendelijk Groet,
Zweagels
hallo,
ik ben op zoek naar een Criminal Source
heeft iemand ereen liggen met een mooie uniek layout en veel opties in het spel.
laat even weten wat hij kost ik heb max. 150 euro te besteden.
Met Vriendelijk Groet,
Zweagels
te simpel voor zo'n hoge prijs is mijn menig
Hoge prijs
Nou dan zou ik er niet teveel voor verwachten, hier zit veel werk in, een unieke layout kan al gauw €150 kosten....
ik zit meer aan de crimesource opties te denken en dan met andere layout.
dat is wat ik nodig heb.
Crimesource is gratis te downloaden.
Je kan ook een open source downloaden en dan vervolgens iemand vragen/inhuren om extra opties te bouwen. Ik ben het wel met Fils eens, alleen een echte unieke layout kost je al gauw rond de €150.
ok dan wil ik graag iemand daarvoor inhuren als het zo moet zijn maar wie zou zoiets kunnen dan ? met die source ?
Beste ,
Het is een beetje dom om een source te downloaden omdat je dan niet aleen de scripters moet betalen maar ook nog iemand die een layout voor je maakt , ik ben het er dan ook zeker niet mee eens sommige designers vrage hoge bedragen maar er zijn genoeg low budget designers die dit waar voor jou kunnen maken .
Groeten.
ilbeback | Wil je dat de designers gratis werken??? Zo levert SOSfactory (designer) 200x zo goed kwaliteit als de beste designer van ICTscripters.
zweagels, ik raad je aan om een licentie te nemen met zo min mogelijk bugs en dan een topic starten voor een designer (met een mooi portfolio) en dan een scripter voor paar unieke updates.
Ik ben de topicstarter. Eventueel kan je nog een bod doen. Enkel vind ik 100 niet weinig aangezien het uitgebreid is met vele opties. Je mag zoals ik al zei een bod geven.
Beste ,
Het is een beetje dom om een source te downloaden omdat je dan niet aleen de scripters moet betalen maar ook nog iemand die een layout voor je maakt , ik ben het er dan ook zeker niet mee eens sommige designers vrage hoge bedragen maar er zijn genoeg low budget designers die dit waar voor jou kunnen maken .
Groeten.
Dat is weer afhankelijk van wie je inhuurt. Iemand die een beetje de basis kent, kan misschien de wat makkelijkere opties zo bouwen, misschien zelfs wel gratis. Natuurlijk komen daar de kosten van de layout nog wel bovenop, gezien de kans zeer klein is dat iemand een volledige unieke layout helemaal gratis maakt.
Een andere optie is natuurlijk zelf wat programmeer talen leren, echter kost dat je wel enige tijd, en heb je ook behoorlijk wat ervaring nodig, indien je een game wilt maken.
Ben mogelijk bereid om maffiaspel.net deels te verkopen
Die lay-out waar je 100 euro voor vraag is van grand theft auto en doet me denken aan vendetta black.
Die lay-out waar je 100 euro voor vraag is van grand theft auto en doet me denken aan vendetta black.
Waar slaagt dat nu weer op? Tevens ga je offtopic.
@TS. Ik heb wel nog sources die gratis zijn. Stuur me maar een PM
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!