ubb.php herscripter gezocht

• Beste ICT'er

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij mijn include/ubb.php herscript van de eregi_replace naar de preg_replace .

hoeveel zou dit moeten kosten? het zijn 38 regels.

MVG

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als je, je script hier even plaatst wil ik het wel even snel voor je aanpassen vanavond of morgenvroeg.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Je mag hem hier wel gewoon plaatsen, misschien is het ooit handig voor andere leden:)

• Dat is hem

• En al je het eens probeert met deze code.

Zoals je kunt zien worden er 2 array's gemaakt eerste voor ubbcode die je gebruikt en tweede is dan de html voor je ubb code. Als je hier al je code's inplaats werkt het denk ik wel.

• Hallo Bramva,

Ik heb nu de UBB parser die ik gebruik even aangepast zodat hij dezelfde functies als de jouwe heeft, zitten ook nog een paar extra functies bij mocht je die niet nodig zijn verwijder dan die regels even.

Let op: je maakte gebruik van 2 apparte functions, ik hem hem nu gewoon in een genaamd: "UBB". dus je zal op de pagina waar hij het uitleest even de function naam moeten veranderen.

Mocht dit echt niet lukken meld het even, dan maak ik morgenvroeg een met jouw eigen structuur maar had ik nu helaas geen tijd voor:)

Goodluck :thumbup:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!