Russisch roulette script V1.0

• Hierbij biedt ik mijn Russisch Roulette script aan.

Het script werkt zeer eenvoudig: Je kiest het aantal kogels dat je wilt gebruiken, je klikt op revolver laden. Kogels zitten erin, en nu kan je de trekker overhalen.

Er wordt gebruik gemaakt van een cookie. Deze wordt NIET vernietigt. Dit kan op aanvraag erbij gemaakt worden.

Script prijs: € 15

Voorbeeld: (link is aangepast)
    http://dvgscript.nl/diversen/rlt.php

Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

• Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!

Bewerkt 2 keer, laatst door Donny5300 ().

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • L. Kok: Heel raar dat ie het bij jou zo doet... Hier is dat namelijk niet zo... Ik denk door mijn incognito scherm (ben bij mn ouders). Ik haal vanmiddag de fout eruit.

BrokenTrack: het is simpel PHP, en zoals je ziet is het Versie 1.0 wat dus wilt zeggen dat er uitbreidingen aankomen. Aangezien ik creatief ben in het bedenken van scripts, wil ik hier nog meer mee doen.

Inderdaad voor de profs een half uurtje werk, voor mij een uurtje. Wat is het uurloon van een prof? 30/40 euro hoorde ik? Dan is mijn vraag prijs niet eens zo gek veel aangezien er updates nog bijkomen ;)

Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

• Je kan inderdaad blijven schieten omdat de cookie blijft bestaan. Dit zal ik ook gelijk wijzigen.

Je kan in het script aanpassen dat je het maar 1x per uur/dag/week/maand kan doen. Wel moet je gebruik maken van CronJobs. Aan te raden is om in je gebruikers tabel een veld te maken met 'russianrlt'

Wanneer je dan een keer geschoten hebt wordt de waarde +1. Elk uur worden alle waardens weer gereset

Edit:

Aangezien ik me irriteerde aan het script, heb ik dit via kladblok maar aangepast :) Het is nu NIET mogelijk om te schieten zonder dat je van te voren het wapen hebt geladen. Wanneer je hebt geschoten dan vervalt de cookie. De tijd dat de cookie bestaat is 15 minuten.

Bewerkt één keer, laatst door Donny5300 ().

• Hi,

Als ik het goed begrijp verkoop je een script voor €15,- wat tot nu toe alleen vol fouten bevat?

Dat klinkt niet logisch op welk manier dan ook.

Offtopic:

Citaat

Inderdaad voor de profs een half uurtje werk, voor mij een uurtje. Wat is het uurloon van een prof? 30/40 euro hoorde ik? Dan is mijn vraag prijs niet eens zo gek veel aangezien er updates nog bijkomen

Als jij een prof was zouden daar geen fouten in bevatten.
    Als jij een prof was zou je niet iets kleins maken maar iets groots.
    Als jij een prof was dan weet ik niet wat ik ben...
    Btw... een uurloon van een prof is 30/40 euro zoveel vraag jij niet klopt. maar je vraagt wel 15 euro aangezien het een half uur werk is..
    Ik snap jou niet meer :thumbdown:

Ik sta open voor projecten.
    Ik sta ook tehuur als scripter
    PM voor meer informatie

• MBcompany,

Allereerst: bekijk je een script met je ogen dicht of iets? Fouten? Waar?!

Tweede: Heb jij ergens gezien dat ik een prof ben? Ja? Nou nee... Ik zette er neer wat een PROF ervoor rekent per uur... Dat je er dan gelijk uit opmaakt dat ik mezelf prof noem... Beetje sad vind je niet?

Derde: wat jij bent? Een niet goed kijkend persoon :)

Vierde: ik vraag 15 euro wat inderdaad een half uur werk is, maar waarbij meerdere updates ga maken. De scripts die ik inelkaar vouw, worden allemaal gelinkt.

Vijfde: mijn conclusie is, dat als je niet KIJKT dat je dan ook geen commentaar mag/kan geven. No offence, just defence ;) Hekel aan mensen die een ander afkraken dus bij deze is mijn bericht meer dan duidelijk geweest. Je praat nog meer crap dan dat mijn script is (volgends jou) ;)

Pagina is btw alleen verplaats. http://www.dvgscript.nl/overigen/rlt.php

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!