Apple als eerst uniek ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zoals ik al 3 jaar loop te schreeuwen te tieren en te roepen. Ze doen het alleen maar om geld wit te wassen. (Zaken kosten geld. ) dan schikt apple na een tijdje voor xxx miljoen en dan schikt apple...


    onderling wel gewoon aankopen van hardware regelen.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Hi,


    Voor zover ik weet vecht Apple voor hun recht.
    Wij zullen het ook niet goedkeuren indien iemand een van onze site zal namaken wat precies erop lijkt.


    Samsung Galaxy S 2 lijkt teveel op de iPhone 4
    Samsung Galaxy Tab 10.1 lijkt teveel op de iPad


    Wij zouden der ook niet stil bij staan


    :thumbup:

    Ik sta open voor projecten.
    Ik sta ook tehuur als scripter
    PM voor meer informatie

  • Hi,
    Inderdaad... Apple heeft de markt veranderd en veroverd.
    iPhone zeer leuk mooi goed toestel.
    iPad geld het zelfde... En voor zover ik weet heeft Apple het idee zelf bedacht!


    Zoniet... Dan hebben ze het wel als eerst op de markt gebracht.
    Apple brengt veel veranderingen met hogere technieken.


    Voorbeeld :
    Een systeem kast van Microsoft ziet er minder goed uit dan die van een iMac.
    Dat van een iMac ziet er overzichtelijker uit etc.


    Voor de rest denk ik dat de 'oorlog' doorblijft gaan zolang Samsung nog spullen zit natemaken van Apple. :whistling:

    Ik sta open voor projecten.
    Ik sta ook tehuur als scripter
    PM voor meer informatie

  • Ik denk dat het iets anders in mekaar zit dan beschreven wordt...


    Geloof me maar dat als ik zeg dat zowel Samsung als vooral Apple dirty spelen op de markt. Waarom die nadruk hier? Apple is breed, zij liggen onder vuur vanuit meerdere kanten, zij moeten dus meer vechten.


    Denk niet dat omdat de iPhone er eerder was dat zij er mee begonnen. Zo zouden er schetsen zijn gemaakt door Samsung voor een mobiel die Apple "gestolen" zou kunnen hebben. Let ook op, Apple heeft het zeer goed voor mekaar gekregen met betrekking tot het imago. Hierdoor worden veel dingen niet gezien of vergeten. Neem als voorbeeld Steve Jobs, hij wordt gezien als een held. Terwijl hij eigenlijk weinig heeft gedaan aan development toen Apple groot werd. Hij heeft het niet gedaan, hij verkoop het enkel.


    Deze hele "patenten oorlog" is een grote onzin. In plaats van dat ze het met rust laten en niet voor elk klein dingetje elkaar aanklagen maar in plaats daar van investeren in inovatie, dan hadden we nu wel mooiere dingen.


    Overigens ben ik tegen het marketing model van Apple, maar dat is iets persoonlijks.

  • De Apple producten kunnen misschien wel op een bepaalde manier gestolen zijn, dit neemt echter niet weg dat Apple het van al de bovengenoemde bedrijven het beste heeft aangepakt. Apple promoot haar product op een dusdanige manier dat mensen er gemiddeld veel meer voor over hebben dan voor andere producten. Stel je voor dat je een Macbook koopt voor 1000 eu, dan zou je een Windows laptop kunnen kopen voor ongeveer 500 eu die ook nog beter is qua prestaties.


    Dus wat dat betreft blijft Apple gewoon een briljant bedrijf dat mensen op een bepaalde manier imponeert en hierdoor denken dat je door Apple producten een bepaalde status hebt. Ik ben hier zelf ook schuldig aan trouwens.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!