Goodnight,, tijd om te gaan slapen na een druk nachtje met mijn server kloten.

ICTscripters - Nachtbraak Topic #1
-
-
-
net terug van een bruiloft iemand anders nog wakker.
-
J zeker de enige echte scaryf face is onlinos . >>POKEEEEEER !!!!!!!!!!!! mal mal 100 dollar winst vandaag !!
Good mood today ! , aleen op wat internet connectie probleemen na dan.
-
Heey, nieuw hier.
Even kijken of het wat is -
Welkom op ICTScripters!
-
Haha dankje,
Wat devven jullie zoal op het moment?
-
Op het moment niks, lekker even wat gamen.
-
poker ???
-
WMCity v# und fifa13
-
Hallo,
Vandaag bij iemand langs geweest. Deze persoon heeft app gemaakt voor mijn oom, een kassa systeem voor een tablet.
Zal deze afmaken
Heb nu (tijdelijk?) tablet gekregen en de code. Eclipse geinstaleerd en bezig met de SDK.
Even snel Android leren en snel even afmaken
Mvg,
Tim -
En alweer een hele goede morgen aan alle "nachtbrakers" volgens mij ben ik de enige echte xDD
-
iemand anders nog op dumpert aanwezig
zit geen stoppen aan..
-
Nope kom net van het werk af :).
-
Redelijk veel mensen nog online:)
Niks te doen of geen slaap
-
Geen slaap! en druk bezig met vanalles!
-
Druk aan een project, maar straks toch maar slapen morgen feesten vanaf 14:00
-
Hallo,
Zal morgen proberen een REST/ SOAP methode inbouwen in een Android app i.c.m. php.
[meer details]
Er zit een DB op het apparaat zelf. Maar wil real time updaten naar de server voor geval apparaat kapot gaat. Moet dus bij opstarten updaten. Moet ook alle data comitten. Maar er is niet altijd een internet. Zal daarom waarschijnlijk met Threads ( http://en.wikipedia.org/wiki/Thread_(computing) ) moeten werken zodat ik elke vijf minuten een commit doen indien nodig.Daarna moet ik bij een input een autocomplete achtige functie maken.
[/meer details]Dit voor een app dat al gemaakt is, en de code is een rommeltje... Kennis wilt het opeens op één januari hebben. Denk niet dat dat lukt...
Wens me sucess!
Mvg,
Tim -
Heel veel success Tim
K heb zelf ook nog een hele klus voor de boeg. Moet een goed uitgebreid ACL maken voor nieuwe website.. zucht..
Iemand toevallig nog tips? =D -
moet weer wennen aan de nacht tijden zodat ik klaar wakker het nieuwe jaar in ga
-
Heb je nu vast de kans om dat te fixen
nachtje doortrekken met oud en nieuw stelt niks voor =P
FIFA TIJD =D
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!