MaffiaVillage: Adverteren

  • Zoek jij nog een plaats om je site te adverteren of wil je liever Linkpartner worden?


    Adverteren:
    Het Adverteren op onze site kost 300 credits (per week).
    Je registreert je eerst op onze site om daar via de Bel of SMS Service 300 credits te kopen. De credits stuur je door naar een Admin (liefst woetie) en vervolgens neem je Contact met mij op via een Privé-Bericht of via de Contact op onze site!


    Linkpartner:
    Als je site een minimum heeft van 150 Visits per dag kan je een Linkpartner worden!
    We hebben een gemiddelde van 7 nieuwe leden per dag!
    De Link van jouw site komt (gratis) bij onze Advertenties en in ruil verschijnt onze Link op jouw site.
    Neem Contact met mij op via een Privé-Bericht (de periode wordt per week verlengt of besproken)!


    OPGELET! ZEKER VERMELDEN IN HET PRIVÉ-BERICHT:
    Naam, Link, E-mail, Hoe contacteren (en indien Linkpartner: aantal Visits per dag)!


    Testaccount:
    Gebruikersnaam: test
    Wachtwoord: test1234

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

    Is dit niet erg fraude gevoelig. Waarom bouw je geen script zodat alles automatisch gaat?


    Mvg, Luc


    Handmatig is altijd beter en kan je perfectioneren. Daarom doe ik liever niet automatisch.

  • Gegevens van vorige maand 03/2009, reset is gebeurd op 08/03/2009 (dus vanaf dan online):


    . Avg Max
    Hits per Hour 2236 21600
    Hits per Day 53670 134352
    Files per Day 34279 108983
    Pages per Day 673 4924
    Visits per Day 109 202
    KBytes per Day 144590 520505

  • Citaat

    je kan het ook met mollie doen , die hebben sinds kort een advertentie systeem.


    Is dat voor de betaling van de advertentieruimte of voor een advertentie op te plaatsen zelf? Een betalingssysteem hebben we namelijk al via een andere belservice..

  • Citaat

    Ja ik !
    Crimecl.com zekers meer dan 200 bezoekers per dag !
    30/40 online + per dag !


    Hallo, jet-li
    Kom dan eens kijken op http://www.MaffiaVillage.be of .nl
    en bij de home staat : Hier adverteren, en stuur een mail!
    Waar zal onze advertentie op jouw site dan verschijnen, want ik veronderstel dat je linkpartner wilt worden als je het aantal visits per dag vermeld ;)

  • Citaat

    Hallo, jet-li
    Kom dan eens kijken op http://www.xtreme-worlds.be of .nl
    en bij de home staat : Hier adverteren, en stuur een mail!
    Waar zal onze advertentie op jouw site dan verschijnen, want ik veronderstel dat je linkpartner wilt worden als je het aantal visits per dag vermeld ;)


    Heb gekeken naar je site met ongeveer 1200 leden
    Ik moet zeggen mij site draait nu ongeveer 2 maanden en heb 1050 leden gehaald in die 2 maanden zonder maar enige manier van reclame !?

  • Citaat


    Heb gekeken naar je site met ongeveer 1200 leden
    Ik moet zeggen mij site draait nu ongeveer 2 maanden en heb 1050 leden gehaald in die 2 maanden zonder maar enige manier van reclame !?


    Wat heeft dat te maken met het feit dat je bij ons wilt adverteren?

  • Citaat


    Wat heeft dat te maken met het feit dat je bij ons wilt adverteren?


    Het heeft te maken dat het niet klopt je resultaten
    Je zegt je haalt tegen de 100 / 200 unieke bezoekers per dag dan verwacht je dat er van de 200 zich op ze minst 100 aanmelden?

  • Citaat

    Het heeft te maken dat het niet klopt je resultaten
    Je zegt je haalt tegen de 100 / 200 unieke bezoekers per dag dan verwacht je dat er van de 200 zich op ze minst 100 aanmelden?


    Waar staat dat dat we 200 unieke bezoekers per dag halen?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!