GBA emulator voor gsm

• Hallo,
    Ik zou graag op mijn Samsung Star TXT B3410W Ch@t gameboy advence (gba) spelletjes willen spelen,
    Maar ik vind alleen programma's voor gsm's met Android ( wat mijn gsm niet ondersteund)
    ik zou er eentje willen .jar omdat .sis, .sir, .apk enzo niet werkt bij mij.

Weet iemand zo een programma? ik vondt MeBoy maar dat ik voor Gameboy color (gbc) games...

Alvast bedankt.

• Zoals dus vermeld is heb ik al gezocht.
    het enige wat ik kan vinden is .sis, .sir, .apk en deze werken niet op mijn gsm, ik heb al verschillende getest maar geen enkele.

[offtopic]en nou ook minder gezeur over elke dag iets posten ik zoek gewoon een programmatje omdat ik het niet kan vinden vraag ik het hier???[/offtopic]

• Malik,

Kun je een bron vermelden waar wordt gezegd dat gameboy emulator illigaal is?

Klopt namelijk helemaal niets van, dus beter je mond houden voor je fabeltjes de wereld inhelpt.
    ---

Victini, jou vragen zijn soms zo vreemd je bent met van alles en nog wat tegelijk bezig maar een gba emulator voor de telefoon die jij hebt is er niet.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Je wil een bron alsjeblieft : http://answers.yahoo.com/quest…qid=20070923193035AA7LagH

En jou telefoon gaat geen Emulator ondersteunen.

• Juridisch is een emulator niets mis mee, en ook niet illigaal, geen enkele corporatie kan hier iets tegen beginnen. Een emulator is pas illigaal als het de software bevat van de gameboy itself, en 9vd10 keer is dat juist nagemaakte software ;)

Alles kan wel verboden worden of illigaal verklaard worden, maar iets wat echt illigaal is is een r4 of r4i kaartje voor je nintendo ds.
    -----

Btw googlen is ook een vak. ;) juridisch kunnen ze je niks maken, er staan namelijk zelfs gameboy emulators in de google play store.

Dus als het echt illigaal was was dat zelfs niet het geval.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• R4 is ook niet perse illegaal want ik kan er ook alleen mp3 of mp4 bestanden op zetten.

Eigenlijk is alles legaal want downloaden en het gebruik maken van downloads is in nederland legaal ook al zit er copyright op. verspreiden is illegaal dus downloaden en dan doorverkopen.

• Ze zijn illegaal als je er spellen opzet waarvoor je niet betaald hebt. Als jij bijvoorbeeld Pokémon Ruby koopt voor op de Gameboy Advance en je hebt een emulator waar je het spel op speelt voor op je mobiel dan is het legaal. Als je de rom van internet afrukt en de originele versie niet gekocht hebt ben je illegaal en strafbaar bezig.

Dus heb je 150 games op je R4 dan wens ik je veel succes met de licentierechten (150 * 40 = euro6.000).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!