3Ds Systeem update

  • Ik heb op mijn Nintendo 3Ds een systeem update gedaan waar door mijn 3Ds versie 4.2.0 heeft, maar ik zou willen weten of hier misschien weet of je die terug kan we doen.
    Dat hij terug op 1st versie is, ik heb geprobeerd met formatteren, maar dit werkt niet, Heb ook geprobeerd met batterij eruit te halen, dat ook niet.


    Heb ook niet veel verstand van zo een toestanden, misschien dat iemand het hier weet?

  • Hij wil denk ik terug gaan naar die versie omdat hij nu geen R4 maar kan gebruiken wat trouwens in Belgié verboden is.


    en in Nederland is het niet verboden maar wel verboden om er eentje te kopen echt zo'n droge regel is dat.

  • Inderdaad, eeyk je bent bijna juist, ik heb een R4 voor mijn DSi maar heb 3Ds gekocht die ik vaker wil gaan gebruiken, en wil hiervoor R4 card, heb net nintendo mail ontvangen, en zij zeiden dat het op geen enkele manier mogelijk is.


    Ik heb ook met een verkoper van R4 flashcards gesproken, en deze heeft getest dat de R4 die ik zou kopen werkt op de 3DS met versie:
    V4.2.0-9E


    Topic mag dicht? waarschijnlijk wordt hij automatisch gesloten omdat R4 niet mag?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!