Vakantie werk gezocht

• Beste lezer,

Ik ben opzoek naar vakantiewerk, omdat ik momenteel tijd over heb en die graag nuttig wil benutten.

Wat kan ik doen?
    Ik heb erg veel ervaring met het ondersteunen en beheren van websites. Ook heb ik redelijke kennis van de web programmeer talen en ben ik instaat volwaardige Nederlandse zinnen te typen.

Ervaring
    Ik heb samen met een vriend een tijdje geleden een grote maffia site beheerd, dit is enkel stuk gelopen, omdat wij beide toen te weinig tijd hadden om het verder uit te breiden. Verder ben ik op verschillende (grote) games moderator of administrator geweest. De programmeer talen die ik redelijk tot goed beheers, zijn php, html, mysql en vb.net.

Zoekt u iemand voor een bepaalde klus, maar staat dat niet bij mijn capaciteiten vermeld? U mag mij altijd een bericht sturen, misschien kan ik u toch helpen.

Bij interesse mag u altijd een bericht sturen of reageren op dit topic.

• Beste strafeness1,

Wanneer u/jij een nieuw project wilt aangaan (online) en daarmee een leuk zakcentje wilt verdienen deze zomervakantie, stuur mij dan een bericht. Ik zal dan meer informatie geven.

Met vriendelijke groeten,
    Jerremy,
    Jerremy4U

• APB bulletin auto ready bot.

Deze detreath tool word een programma, Het doet het volgende.

1: Drukt elke minuut op k toets,
    2: Drukt elke 10 seconden op w/a/s/d, zodat het character beweegt.
    3: Je kan het programma activeren met f9 , en stoppen met f10.

Het moet in het spel all points bulletin werken, Geen onverwachte errors krijgen en vooral niet crashen.

Noem een prijs en we zien wel verder.

Groeten.

• Ik denk niet dat ik dat kan maken, sorry.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!