Beste leden,
Kennen jullie een mailadres om Google Adsense te contacteren? Ik doe mijn vraag liever niet via het helpforum...
Alvast bedankt.
Mvg,
Brent
Beste leden,
Kennen jullie een mailadres om Google Adsense te contacteren? Ik doe mijn vraag liever niet via het helpforum...
Alvast bedankt.
Mvg,
Brent
Via Google gezocht:
https://support.google.com/ads…9zFu5k8b5g&ctx=adsense_fe
Maar nog steeds geen mailadres?
Deze mogelijkheden had ik zelf ook al gevonden,zoals aangegeven in mijn openingspost.
Grote sites geven meestal geen e-mail adres vrij (ook al is het wel verplicht om een manier van contact te hebben in de meeste landen).
Daarnaast vind ik het wel verdacht dat je je vraag niet gewoon via het forum van hun kan stellen.
Of dit nu verdacht is of niet, maakt op dit moment niet uit. Dat zijn uw insinuaties! Geen mailadres te vinden, toch bedankt om te helpen zoeken...
Ik ben verbannen van adsense omdat een grapjas 1000x had gedrukt iedere dag 1 maand lang en toen dachten ze dat ik dat was.
en ik kan het niet aanvechten omdat ik geen contact kan krijgen.
dus ik zou ook graag het e-mail adres willen weten.
Citaat van eeykIk ben verbannen van adsense omdat een grapjas 1000x had gedrukt iedere dag 1 maand lang en toen dachten ze dat ik dat was.
en ik kan het niet aanvechten omdat ik geen contact kan krijgen.
dus ik zou ook graag het e-mail adres willen weten.
ze antwoorden gewoon dat ze niet mogen zeggen waarom een ban is uitgedeeld. I.v.m de beveiliging dat u dit zeker niet kan omzeilen ofzo, het was maar vaag.
En ze Zeggen dan ook dat al het geld terug gaat naar de adverteerder -.-
Nu weet ik nog niet waarom ik banned ben.
Dus conact opnemen heeft niet echt zin voor zo'n zaken.
Bedankt randy105a, I'll give it a try.
Op je laatste post: Het geld gaat wel degelijk terug, heb dit al eens een aantal keer kleine bedragen ontvangen op mijn Adwords account.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!