Osbanditi Adminpanel hulp gevraagd!

  • Hallo,


    Namelijk heb ik al een paar paginas op de adminpanel kunnen bewerken, dat ging vlot want moest maar het volgende doen:


    PHP
    if($data->admin != "1") {


    Vervangen door:


    PHP
    <?if($data->moderator > 1 || $data->admin > 1){


    dan kon ik het admin panel voor modd en voor admin laten gebruiken, toen stoot ik op iets waar ik het niet snapte namelijk het volgende:


    PHP
    if($data->admin == "1" && isset($data->login) && isset($_SESSION['login'])){


    Hoe kan ik dit voor wel moderator & voorwel admin laten werken?


    Alvast bedankt!


    Mvg thibo

  • Citaat van Victini

    volgens mij dit


    PHP
    <? if ($data->moderator > 1 or $data->admin > 1) { ?>DIT IS VOOR ADMIN EN MODERATOR ALLEEN WAT HIER STAAT <? } ?>


    Bedankt, ik test het even... maar hoezo dat achterste deel??

  • Citaat van Victini

    kijk het zit zo

    PHP
    <? if ($data->moderator > 1 or $data->admin > 1) { ?>


    Plaats je eerst dan zet je tekst of wat dan ook dat alleen admin en moderator mag zien
    na dat deel plaats je dit:

    PHP
    <?php
    }
    ?>



    Ja, nu snap ik het, maar er komt nog 2 lines ervoor.
    namelijk deze:


    PHP
    <?
    include("config.php");


    Waardoor dan die code niet werkt?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.07.12 17:19:29:

    Citaat


    Is de afsluiting,ik zou maar eens wat tutorioals gaan volgens;)


    Kweet wel voorwat die codes zijn hoor, maar lees even mijn ander reactie dan snap je.

  • Kijk voor handig te scripten doe ik het zo:



    Op zo een codes krijg ik hier wel kritiek maar ik vindt dit handiger werken!

  • Citaat van Victini


    Dan moet je niet zo stommzinig voor 3 regels code 6 php tags gebruiken dat het beter werkt is gewoon luceratieve onzin hou er mee op ? ,


    Ja tuurlijk krijg je kritiek als je zo te werk gaat dan zal het niks worden .



    Het is gewoon kant en klaare onzin wat je doet :



    Hier zonder die shortag's en weet ik het wat voor bende.


    Waarom zou jij het zo doen :



    Verklaat het nou eens kom niet met een vorige post van daar staat in ja daar krijg ik kritiek op ?


    Wat werkt hier in godsnaam nou beter aan vind het juist wel stomzinnig het is juist slechter te lezen hij ken zelf ook wel zijn code tussen de {} haakjes zetten even de basis IF statements.


    Petje af voor deze jongen wat een techniek !(c) Wouw wat ben ik hier teleurgesteld in dit stukje php code van 2 regels.

  • Citaat van binkkie

    Volgensmij moet het zo wezen : <?if($data->moderator > 2|| $data->admin > 1){ want zoals ik gebruik wil je een appart admin paneel en mod paneel dan is het niet de bedoeling dat de mod in het admin paneel kan komen.



    Nou, dat wil ik juist wel, tuurlijk worden sommige gedeelten alleen voor admin gebruikt, dan gebruik ik alleen de code voor de admin..
    maar als een modd een optie krijgt, krijgt de rang die hoger is natuurlijk ook die optie, dus dan werk ik met die 2rang script.


    Mvg. thibo

  • Als je mij probleem uitlegt, help ik je wel...


    ipc zet je:


    PHP
    <?php
    $getal_mod = 1; // Mod level (Groter dan 1, dus 1 is niet meegerekend!!!)
    $getal_admin = 1; // Admin van toestaan
    if ( $data->moderator > $getal_mod OR $data->admin > $getal_admin )
    {
    ?>


    Dit gooi je in begin en na het weergeven van je script eindig je met


    PHP
    <?php
    }
    ?>
  • Citaat van Malik

    Wat wil je dan weten, heb je 2 codes gegeven niet 1.



    Laat het maar, zoals ik al eerder aangegeven heb :slotje:


    Heb namelijk hetvolgende gedaan:

    Citaat

    map admin koperen en gekopeerde versie moderator genoemen, nu moet ik gwn admin, ='1' ofz, veranderen naar moderator = '1'

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!