soms geen aanroep functie uit class

• Hallo

ik heb een probleem met een php script te draaien op mijn vps server
    die laat toe om bestanden te uploaden
    dit werkt goed, maar als ik een bepaalde grens in mb overschijd(geen idee welke) dan gaat het mis.
    hij moet dan normaal een functie aanroepen uit een class
    in die functie staan dan als test echo
    maar als ik die grens gepaseert ben echot hij dat niet wel alles voor en na functieaanroep
    maar de functie zelf niet, en als ik de grens niet gepasseerd ben dan gaat het wel goed en echod hij dat wel

• er komt helemaal geen melding.
    ik heb een script
    dat doet ne aanroep van een andere pagina via http://malsup.com/jquery/form/
    De aangeroepte pagina werkt het formulier af.
    Dit gaat echter goed als er geen bijlages zijn.
    met 1 fot gaat het ook goed met 2 ook. bij 3 roept hij gewoon de functie insert van mijn class niet meer aan. Geen error niets.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.12 21:12:38:
    Krijg wel een warning dat de titel niet gepost is en nog een paar.
    maar als ik met firebug kijk dna zie ik dat de titel wel word gepost.

• Het lukt dus wel om überhaupt een bestand te uploaden? Dus ook eentje van 1KB?

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Jah
    en het zijn 3 foto die bestanden van ongeveer zo een 3.5 mb.
    doe ik kleine bestanden dan nheb ik echter geen probleem.
    dus aan de code ligt het niet (deznk ik) de max_timeout is opok al meer dan verdubbelt maar het helpt niet

• En de volgende parameters in je php.ini:
    upload_max_filesize
    post_max_size

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!