clicker

  • Hallo,
    Ik heb een paar gpc en gpt acounts.
    Het neemt mij zoveel tijd in beslag.
    Ik heb vele botjes maar..
    Die werken ook niet altijd even goed.


    Nou is mijn vraag heeft er iemand GRATIS klik-tooltjes ?


    Of hoe zou ik deze via scripting kunnen laten uitvoeren.?


    Zodat ik ook nog tijd heb voor mezelf ?

  • Citaat van crimz

    Nee,
    Want als je klikt,
    Klik hij zoals jij klikt het blijft hetzelfde allen jij klikt zelf niet.
    Dit is niet verboden.
    Zoals een Dl bot dat is wel verboden.
    Dit is legaal en niet verboden :)


    Ja, en dat is naar mijn weten juist verboden? :) Want meeste mensen willen echte bezoekers op hun site, geen bots. Vandaar dat het vaak verboden is :)

  • Citaat van BrokenTrack


    Ja, en dat is naar mijn weten juist verboden? :) Want meeste mensen willen echte bezoekers op hun site, geen bots. Vandaar dat het vaak verboden is :)


    Ik zie geen regel of stukje quote waarin dat (il)legaal is dus wie ben jij om dat (il)legaal te maken ? :hmm:

  • Citaat van Fils

    Ik zie geen regel of stukje quote waarin dat (il)legaal is dus wie ben jij om dat (il)legaal te maken ? :hmm:


    Logisch nadenenken. Over het algemeen is het niet bepaald gewenst dat men bots gebruikt bij hun websites. Zeker niet als men op die manier geld verdient. Vandaar dat sommige sites bots opnemen in hun algemene voorwaarden.

  • Citaat van BrokenTrack


    Logisch nadenenken. Over het algemeen is het niet bepaald gewenst dat men bots gebruikt bij hun websites. Zeker niet als men op die manier geld verdient. Vandaar dat sommige sites bots opnemen in hun algemene voorwaarden.


    Doet er niet toe, je beantwoord mijn vraag niet..


    - Heeft de website een regel of voorwaarden daarover? Zoja quote die dan even.


    We kunnen met ze alle wat gaan schreeuwen maar je toont niks dan je eigen tekst.
    Eigen rechter spelen kunnen we allemaal wel maar bewijs leveren ho maar.

  • Je komt wel reageren dat het illegaal zou zijn.
    Maar je weet niet eens de website.


    [offtopic]De zoveelste reactie, en de zoveelste onnodige discussie die je hier start..[/offtopic]

  • Citaat van Fils

    Jij zegt:


    Daarmee beschuldig je TS indirect zonder bewijs, dus zei wel over het algemeen.


    Is een hint naar de crew toe om dat te onderzoeken? :) Doordat het over het algemeen niet gewenst is. Heb meerdere malen in AV's gelezen dat deze verboden zijn. Vandaar dat ik dit aan het licht breng.


    Verder heb ik nergens een beschuldiging gemaakt. Ik zeg dat het naar mijn weten verboden is. Ik heb de TS tot op heden nergens van beschuldigd :)

  • Is misschien een hint om zoiets voortaan eerst uit te zoeken en desnoods te reporten?
    Je gaat nu je eigen ingeving brengen moeten allemaal maar op jou woordje vertrouwen want jij weet dat wel.


    Report voorbeeld:
    Graag zou ik willen weten of dit legaal is voor gebruik VOORDAT ik ga antwoorden.



    Nouuuuu dat was moeilijk he :D


  • Dat is jouw manier van doen :) Dit is mijn manier van doen :)

  • Citaat van crimz

    Nee,
    Want als je klikt,
    Klik hij zoals jij klikt het blijft hetzelfde allen jij klikt zelf niet.
    Dit is niet verboden.
    Zoals een Dl bot dat is wel verboden.
    Dit is legaal en niet verboden :)


    Ik snap je niet helemaal, leg nog eens uit?
    Een DL-bot is verboden omdat het vanzelf klik, niet?
    En die bot die jij zoekt moet ook klikken.
    Komt ophetzelfde neer tog?

  • Het gebruiken van bots geautomatiseerde tools die voor jou klikken is niet toegestaan, punt uit mag niet klaar hou eroverop ? Hoe zou jij het vinden als iemand bots gebruikt voor jouw website waar mensen geld kunnen verdienen je hele site word verkracht. En je adverteerders gaan er vandoor er word niet 1 enkele seconde op hun website gekeken.

  • Citaat van scarface

    Het gebruiken van bots geautomatiseerde tools die voor jou klikken is niet toegestaan, punt uit mag niet klaar hou eroverop ? Hoe zou jij het vinden als iemand bots gebruikt voor jouw website waar mensen geld kunnen verdienen je hele site word verkracht. En je adverteerders gaan er vandoor er word niet 1 enkele seconde op hun website gekeken.


    Goed uitgelegt, ik zat al bij pagina 2 mezelf af te vragen of dit nog ergens heen zou gaan.
    Tenzij er een gebrek is aan het begrijpen van Nederlands taalgebruik (of mag ik dat niet meer zeggen, aangezien sommige mensen zo'n opmerking heel kinderachtig aan misbruiken?) is het punt van "betalen voor bezoekers, niet voor bots" moeilijk omheen te komen, dus kan dit topic eindelijk fatsoenlijk verder/gesloten worden.

  • Het is niet verboden.
    Het is net hetzelfde als jij klikt.
    Net zoals een mouse cover.
    Kliken met crtl is ook niet verboden.
    Een bod die alle links in 5a10sec klikt dat is verboden.
    En is ook niet illegaal via de wet.
    DL verbied het te gebruiken van bot's klikkaa ook maar somigge ppc en ptc niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!