Wordpress functie

• Beste,

Voor een klant zoek ik een oplossing binnen wordpress waarbij er een link navigatie is.
    Erg lastig uitleggen dus hieronder een kleine voorbeeld:

PHP
    U bent hier: Home > Pagina > subpagina

Het moet dus een navigatie worden die volgt waar de bezoeker is en op welke pagina.
    Mogelijk bestaat zoiets niet en zal ik het denk ik zelf moeten maken maar wil het voor de zekerheid toch vragen.

Bedankt :cheer:

• Wordpress kan je ook zelf in scripten he, dus aanpassingen brengen.

Als je die categorieen zo verdeeld dat je Home als hoofd categorie doet en Pagina als 2e en subpagina als 3e, dat je dan met eigen PHP dat kan creeren.

• @Malik Snap ik maar de website zelf past hij regelmatig aan, dus niet alle links zullen hetzelfde blijven.
    Komen mogelijk ook nog meer links bij, daarom dacht ik direct aan een functie binnen wordpress zelf die de navigatie kan volgen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.12 20:16:23:
    Edit:

Heb al een perfecte manier gevonden via de onderstaande functie:

PHP
    <?php wp_list_pages(); ?>

topic mag wat mij betreft op slot :slotje:

• dat is gemakkelijk te doen, via een functie maar moet ik nu de benaming opnoemen of je naar google sturen want dat gebeurt er bij mij altijd.

ik neem aan dat je zo iets bedoeld : http://www.softpedia.com/get/Authoring-tools/
    en dan Home > Windows > Categories > Authoring tools :sst:

gebruik google.nl maar of moet ik het toch vertellen?
    :sst:

• eeyk kan je lezen of heb je daar moeite mee?

Er staat al in 2 reacties van mij dat dit allang opgelost is.
    Bijna een uur geleden had ik dit zelfs al gezegd, vind jou reactie dus niet erg nuttig voor het onderwerp.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!