Registreer pagina werkt>acti.nie!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • :


    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/a7243851/public_html/register.php on line 31



    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'a7243851'@'localhost' (using password: NO) in /home/a7243851/public_html/register.php on line 31



    Kom nou zeg even de basiskennis er weer bij er is geen connectie daarom doet hij niks.

  • 100% Script finished in 0.70 seconds


    loscrime.comze.com


    View file register.php


    Is de register.

  • Hou maar op je snapt er geen bal van dit gaat niet werken zo kun jij geen criminals spel online proberen te gooien, ga eerst maar eens een tutorial hier opzoeken ofzo dit werkt niet zo( verspilde moeite).

  • Waarom moet hij het dan alsnog laten zien als je duidelijk op de hompagina ziet dat er geen verbinding kan worden gemaakt, wat heb jij eraan ?


    Verder vind ik het wat vreemd dat je wil weten hoe je connectie script heet vind dit alemaal wat vaag . Heeft het ooit anders geheten dan connection.php ?


    ben benieuwd of je het werkend krijgt :) !

  • PHP
    <?php
    $host		=	"Vincimafia";							//de host meestal gewoon localhost
    $user		=	"a7243851";							//je database username
    $pass		=	"****************";								//Je database wachtwoord
    $tablename	=	"DATABASE";								//Je database naam
    $sitelink  	= 	"loscrime.comze.com";   				//Je website link. GEEN v3 erachter!
    ?>


    ww krijg je dus niet :p

  • Citaat van scarface

    Waarom moet hij het dan alsnog laten zien als je duidelijk op de hompagina ziet dat er geen verbinding kan worden gemaakt, wat heb jij eraan ?


    Verder vind ik het wat vreemd dat je wil weten hoe je connectie script heet vind dit alemaal wat vaag . Heeft het ooit anders geheten dan connection.php ?


    ben benieuwd of je het werkend krijgt :) !



    momenteel zijn we bezig, wat jij ervan vind gaat me niets aan ;)
    het beste is, proberen!
    dat doen we dus. ps soms gaati e down maar na paar min is ie weer aan hoor.


    komt door de hosting op 000webhost:)

  • Oke alsjeblieft stik er dan in en zoek het zelf uit suc6 ermee later.


    Suc6 met hulp zoeken de volgende keer zal nog even een keer je helpen. Ik houd het dit keer positief dat jij negatief gaat doen is wel zo ontzettend sneu, :slotje:

  • [offtopic]Ok, dit is toch wel de meest slechte persoon die ik hier heb gezien.
    Thibo, stop hiermee, dit heeft geen nut..
    Ik snap je frustatie Scarface, heb ik ook hier.
    Tevens hoort dit in Server Side Scripting en niet in Client Side.[/offtopic]


    Kom op zeg, $host = 'localhost'; en tablename = 'databasenaam';
    2/5 PHP betekent dat je dit wel kan. Iemand met -1/5 PHP kan dit nog.


    Het komt niet door 000webhost, het komt door jou!.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!