SEO vraag

  • Weet niet of in de juiste categorie zit.


    Beste,


    Voor een nieuw project van mij moet ik tabels gebruiken. Het gaat om een redelijk aantal tabels.


    Zal Google het als minpunt opvangen?


    (hoe ziet her er +- uit)


    TITEL


    TEKST


    TABLE MET INFO


    TEKST


    TEKST


    Met vriendelijke groet,


    Malik

  • Citaat van VonDutch

    eeyk De Google bot kijkt ook naar je HTML opmaak, en niet alleen naar tekst.


    http://webmasters.stackexchang…e-html-tables-bad-for-seo


    Ja maar de google bot kijkt niet naar de lay-out de bot herkend alleen tekst tag zoals <font> <h1><h2><h3><h4><h5> <menu> ect.

  • eeyk dus de info in de tabel leest hij mogelijk niet, maar hij gaat site dan niet negatief op beoordelen toch? (info is niet belangrijk voor Google, want in teksten komt het ook voor; maar info is wel belangrijk voor bezoeker)


    Nu kan ik op 2 manieren tabel maken:


    - 1 als een plaatje (wat ik zelf kut vind werken)
    - als tabel

  • eeyk <font> wordt straks niet meer gebruikt, is dus nutteloos om in een nieuw project te plaatsen.
    Ze kijken naar het gehele plaatje dus opmaak tekst en html, tevens wordt er ook naar je <head> tags gekeken wat er allemaal in staat.


    Dus jou bewering over "De zoek bot van google leest alleen maar TEXT." klopt van geen kanten.


    @Malik
    Het gebruik van table is niet erg, als je het maar correct gebruikt.
    Een formulier met naam, e-mail enz. moet je het niet voor gebruiken.


    Daar hebben we <label> voor, daarmee kan de bot zien dat het een formulier is in de juiste opmaak.


    Table is eigenlijk meer bedoelt voor data zoals op mijn gegeven url ook uitgelegd wordt.

  • "Ik beweer nooit iets ik baseer iets op feiten."
    <font> Word gewoon nog gebruikt alleen het is netter om dit in CSS op te lossen.


    En Vondutch waarom moet je op iedere reactie in gaan op mij stuur mij gewoon een privé bericht discusheren wij daar verder.

  • Citaat van eeyk

    "Ik beweer nooit iets ik baseer iets op feiten."
    <font> Word gewoon nog gebruikt alleen het is netter om dit in CSS op te lossen.


    En Vondutch waarom moet je op iedere reactie in gaan op mij stuur mij gewoon een privé bericht discusheren wij daar verder.


    In dat geval is <span> beter om te gebruiken ;) Trouwens DISCUSHEREN, DISCUSHEREN! ^o) Het is "discussiëren" m'n beste :)


    Ik vind dat VonDutch alle recht heeft om je terecht te wijzen op fouten. Zo heeft iedereen een andere mening over alles. De TS heeft er meer aan als in het topic zelf de discussie wordt gevoerd dan via PM omdat hij er dan niets wijzer van wordt.


    Ik ben het wel eens met VonDutch. Google let op: content, opmaak, headers en samenhang van de pagina. En met samenhang bedoel ik hoe snel een pagina laad, hoeveel externe links enzovoort.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • eeyk omdat dit een discussie forum is of niet soms ?


    <font> zal in HTML5 niet meer gebruikt worden en dus ook niet werken op HTML5 ontworpen websites.
    Mijn punt is alleen dat je mensen geen dingen moet aansmeren die niet waar zijn.
    Doe je constant dus ik vermeld netjes een bron met bewijs wat ik bij jou niet terug vind alleen jou reactie maar dat is voor mij niet voldoende.


    http://www.w3schools.com/html5/tag_font.asp


    En ja ik weet dat hun niet altijd correcte informatie hebben, maar deze informatie klopt wel.
    Heb het ook op andere tutorials gelezen weet alleen zo snel even niet meer waar.

  • @all is toch handig zoeen discussie, leer je ervan.
    Mijn doel is een database tabel laden.


    Maar ok bedankt, dan kan er slotje op. :slotje:


    Antwoord: Kan gewoon tabellen gebruiken.

  • Citaat van Malik

    @all is toch handig zoeen discussie, leer je ervan.
    Mijn doel is een database tabel laden.


    Maar ok bedankt, dan kan er slotje op. :slotje:


    Antwoord: Kan gewoon tabellen gebruiken.

    Ja je kan gewoon tabellen gebruiken.


    Ik heb al lang mijn bron neer gezet : http://nibbler.silktide.com/ legt alles uit over SEO. :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!