Htc 7 Trophy Screen defect

  • Beste,
    Ik heb nu al sinds 15 Augustus een htc 7 trophy met een screen die stuk is.
    Heel erg gebarsten overal.
    Bij wonder werkt hij nog steeds prima, maar typt hij soms 2 letter's te samen.
    Weet iemand toevallig waar zo'n screen (Glas only)
    Zeer goedkoop te bestellen is?
    Op DX CV etc vind ik geen screens meer die nog verkocht worden voor deze gsm.
    En ik kan niet meteen een goedkope vinden. (onder de 50 dollar)


    Met vriendelijke groet,

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste randy het is een touchscreen neem ik aan ? , deze zijn rond de 50 euro ja . Aleen moet je nog wel het gereedschap hebben en de kennis om deze mobiel uitelkaar te halen. Heb dit ook bij een blackbary curve gedaan.

  • Citaat van scarface

    Beste randy het is een touchscreen neem ik aan ? , deze zijn rond de 50 euro ja . Aleen moet je nog wel het gereedschap hebben en de kennis om deze mobiel uitelkaar te halen. Heb dit ook bij een blackbary curve gedaan.


    Naja, ik ben op de hoogte.
    Ik zal deze dan bestellen.
    Uit filmpjes heb ik gezien dat het niet zo echt moeilijk is.
    Ik heb er vertrouwen in.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Vergis je er niet in , het is zeker niet makkelijk je moet wel speciaale torx schroevendraaiers kopen deze vind je ook niet overal. Vermijd vette handen door handschoentjes te kopen. Het is zeker niet makkelijk van filmpjes tot kunnen is heel wat anders.


    Ga je niet netjes te werk gaat het alsnog kapot dmv kortsluiting vette vingers op het scherm.

  • http://www.htcrepairparts.com/…phy-htc-spark-p-3478.html


    Maar zoals scarface al zegt:


    Touchscreen
    torx schroevendraaier
    Cliptool en/of plectrum
    Handschoenen
    Anti-statisch ontlaad polsband
    Stof vrije ruimte anders ga je er stof tussen krijgen. (wat je ook kan doen, is de haardroger van je zus(je)/moeder of van je zelf pakken op zijn koudste standje zetten dat die continu het stof wegblaast.)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.12 15:49:09:
    Omdat ik net een pb kreeg waarom een "Anti-statisch ontlaad polsband" bandje nodig is als je enkel een touchscreen wilt gaan vervangen.


    Het zit zo. Omdat je het touchscreen los moet maken moet je dus aan de printplaat komen. Gezien je als mens statisch kan zijn heb je dus kans tijdens het demonteren van het touchscreen dat er elektrische schokjes naar de printplaat gaan.


    Hierdoor kan de printplaat defect raken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!