files kwijt van usb stick

• Hallo cp,

Ik heb een aantal films op me usb stick en vandaag kreeg ik een melding toen ik de usb stick in me pc deed om hem te onderzoeken op beschadigde sectoren of zoiets dergelijks, ik druk maar gewoon op ja.. als het hem beter maakt?

wat er gebeurt is, er is een film verdwenen die ik wou kijken en hij is volgens mij verplaats in een map die verborgen is, hij heet found.00 en ik kan er ook niet in :( ik heb me de rechten gegeven maar zelfs dat hielp niet :hmm:

hoe kan ik die bestanden die daarin zitten herstellen? ^o)

want als ik het goed zie is die verborgen map gwn 1,5gb en dat vind ik niet zo leuk :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Het punt is dat ik me film terug wil :$

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Bewerkt 2 keer, laatst door L.Pappalettera ().

• Eeyk leest gewoon niet goed, en denkt grappig te zijn met een totaal nutteloze post.

Je hebt je stick laten repareren, dus waarschijnlijk zat de beschadigde sector in de file van de film, en is daardoor dat "verwijderd"

Herstellen is meestal alleen opnieuw downloaden, of opnieuw eropzetten, anders niet helaas.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Citaat van ZiraX

Eeyk leest gewoon niet goed, en denkt grappig te zijn met een totaal nutteloze post.

Surprised not I am

Citaat van ZiraX

Je hebt je stick laten repareren, dus waarschijnlijk zat de beschadigde sector in de file van de film, en is daardoor dat "verwijderd"

Herstellen is meestal alleen opnieuw downloaden, of opnieuw eropzetten, anders niet helaas.

Je kan een file recovery programma proberen, geen ervaring mee zelf maar je kan er vast een gratis vinden of gratis verkrijgen als je even zoekt.
    Kan je alleen niet aanranden welke goed en slecht zijn, wel uit ervaring is van mezelf en wat ik bij andere merk is, dat hoe groter het bestand, kleiner de kans dat je hem nog terug krijgt.
    Beste en snel alternatief zou zijn om gewoon de film opnieuw te downloaden.

• Nja ik heb gehoord dat er in die verborgen map (found.00) bestanden staan die nu 'FILE0000.CHK' heten en je die op één of andere manier weer kan recoveren.

Maar de probleem is dat de map verborgen is, ik er niet in kan, ruimte in beschikking neemt en ik niet weet hoe ik dus mijn film kan recoveren.. :(

Ik had die note nadat ik hem had gecheckt op beschadigde sectors niet goed gelezen maar volgens mij stond er zelfs in dat je ze kan recoveren maar niet hoe ^o)

Maarja ik probeer dan maar een unlocker programmatje om de map te verwijderen in de hoop mijn ruimte terug te krijgen :| ik kan wel gaan zoeken naar de film om hem opnieuw te downloaden maar het zit zo;

Ik kreeg de film en het was erg goeie kwaliteit dus tja dan snap je ws ook wel mijn reden :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.12 13:53:50:
    Oh verwijderen kon ik zo, ik had geen unlocker programma nodig maarja erin gaan kon niet dat was wel jammer :( dan maar opnieuw downloaden zucht, als iemand hier nog iets aan toe te voegen heeft.. ga gerust je gang^^

zoniet dan :slotje::slotje:

O o
    /||\
    /¯\

• Kwam waarschijnlijk omdat ik hem verleende bij iemand op school ^o) hij wou dus ook die films maar zijn 'slechte' laptop bleef vastlopen -.-"

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!