add to cart (max 1)

  • Javascript


    hallo iedereen


    ik heb een javascript voor winkelwagentje nu wil ik dat ze maar max 1 product in hen mandje van elk kunnen stoppen


    dit is het stukje waar het denk ik om gaat



    maar mij lukt het echt niet al kei lang op zitten knutselen wat ik wel leuk vind om te doen hoor haha maar kan iemand mij mischien iets leeren van hoe je dat kan doen ? want als ik het doe en je klikt op toevoegen dan zecht hij leeg mandje of hij voegd gewoon meer dan 1 van elk product toe...


    ik heb echt al zo veel geprobeerd op zo veel plaatsen haha graag uw hulp ALLEEN als u tijd en zin heeft!


    dank u wel alfast


    groetjes tim


    owja ik kan laat reageeren want mag eigenlijk niet op internet hier maar heb het stieken haha


    en dit is het heelen script


    dank u wel

  • Bekijk je regel 7-8, copy -> paste en met beetje php kennis kan je het maken toch? (weet het niet zeker, ik type vanaf mobiel)

  • wow haha thanx nog 1 vraagje direct of nu haha hoe doe je in javascript een exit; bij een IF ? sorry als ik raar overkom hoor maar ben nu een beetje antoesjast sorry


    ik dacht dat die iNumberOrdered was voor hoeveel verschillende producten er in je winkelmandje daten en niet voor hoeveel van elk haha dank u wel!


    owja ik heb nu :

    PHP
    if ( iNumberOrdered == 1 )
          alert( strSorry );


    SORRY


    dat ik weer stoor maar hij weergeeft de error nu ook als ik een ander product toevoeg

  • een exit zou je kunnen maken met break;

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.06.12 09:08:15:
    de if ervan moet je veranderen in: else if
    en 1 veranderen in 2, want pas bij 2e moet hij het weergeven.

  • ik heb nu dit


    if ( iNumberOrdered == 2 )
    alert( strSorry );


    else if ( iNumberOrdered == null )
    iNumberOrdered = 0;


    maar hij geeft hij weergeeft de error nu ook als ik een ander product toevoeg



    sorry voor snelle reactie maar moet met activitijtenbegelijdster mee


    **
    oke eventjes duidenlijke uitleg nu heb ik wel heel eventjes 5 min de tijd xd


    ik wil als dat mogenlijk is dat hij van elk product maar 1 erin kan stoppen maar wel meerderen verschillende producten


    dit lukt me nog niet


    ik moet nu naar school juf kwam onverwachts sorry pfff zucht haha
    **


    bedankt en groetjes tim


    **
    ik weet het echt niet de heelentijd zitten knutselen O_o
    **

  • hmm nu twijfel ik aan de iNumerOrdered..


    Het gaat om 1 product, dus je kan bij het toevoegen een cookie toevoegen (zie regel 84) (dan zet je cookie op bijv 'product')


    http://www.w3schools.com/js/js_cookies.asp


    Dan kan je bij toevoegen op manier als hierboven, controleren. Dan bij product weghalen / afrekenen de cookie unsetten.

  • ik heb nu dit



    ik heb dit:

    PHP
    var iNumberOrdered2 = 0;
    iNumberOrdered2 = GetCookie("productmax");
    strID_NUM    = thisForm.ID_NUM.value;
    
    
    if(iNumberOrdered2 == 1)
    alert( strSorry );


    en dit: toegevoegd :

    PHP
    dbUpdatedOrder2 = strID_NUM;
    SetCookie("productmax", dbUpdatedOrder2, null, "/");


    maar hij doet het nog steets niet haha zucht


    maar echt bedankt voor u hulp!!!!!


    groetjes en bedankt tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!