gamerdealertje

  • Beste,
    Ik vind dit gedrag van hem totaal ongepast.
    Hier komen wat screens van een msn gesprek.
    Ik vind eerlijk gezegd dat zo'n personen hier niet thuishoren.
    Screens volgen zo
    Alvast staat hier wat informatie: De persoon zei dat hij domeinen die bezet zijn kon overkopen van versio zelf, Dat hij iedereen mag bannen wie hij maar wilt dat K.rens dat regelt + dat zijn broer reza voor alles zorgt, Over sitedeals dat hij daar connecties heeft voor mij te bannen maar hij kocht zelf een account over hier van een robin wie zijn geld nog niet is gegeven ervan.


    Screens:

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Reza

    KNIP


    Hey, ik denk dat robin hier op CP ook recht heeft op zijn geld.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Jongen hier, wat hier wordt gezegt is niet altijd waar!
    Hiervan klopt een deel niet die robin is niet wie we vaak online ziet ( Robin )
    Maar dat ben ik namelijk!
    Deze persoon vertrouw ik heel goed net als Reza!
    ze helpen me wanneer nodig is!


    Ook is dat geld allang onderweg!
    Maar dat zijn allemaal prive zaken waar jullie zich niet mee hoeven te moeien!


  • Ik heb screens?
    Waarin hij 5 min geleden toegaf dat hij nog geen geld heeft betaald,...
    En dan nog, hij zei als ik dit domein niet bij bram kan kopen regel ik dat bij versio voor dezelfde prijs zei nemen het domein wel af van de koper en geven dit aan mij, als hier iemand intrapt heeft hij zijn domein kwijt voor een prijsje!
    Ik heb echt alle screens,...
    Hij heeft in zijn famillie rechters (meerdere en meerdere advocaten) en als hij het niet verkocht ofzo weet niet goed meer ging hij naar zijn familie (rechter en advocaat)
    Staat allemaal in screens

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Ik ben altijd eerlijk en Spreek de waarheid Hij krijgt netjes zijn bedrag via Paypal ik heb het geld nu niet op dit moment en daarom help ik hem met promotie randya105 je zoekt alleen maar ruzie en daarom blok en verwijderd ik heb pokemon-area.com zo hoog gekregen dank zij mij he;) dat was alvast een dingetje die ik voor robin heb gedaan en ik kan ook jouw belachelijk maken weet al genoeg


    De domein van Bramva zou ik kopen ja klopt maar ik wist de prijs niet eens ik bied nooit je zij zelf dat je wou kopen voor 40 euro en ik zelf wilde niks ik ga het geld alleen aan robin geven meer niet;)

  • Victini krijg je nu hulp bij je problemen, door dit te zeggen?
    Daarnaast herken ik mezelf ook in zelfde situatie met ZELFDE persoon. Maar ok zwart maken mag niet. Kan je me miss screens sturen?


    [offtopic] @Gamedealertje
    PA 6 leden online (rond drukste tijd) woow jij hebt er echt wat van gemaakt. Toen ik daar werkte (jaar terug) was minimum getal 20. Met dubbele accounts, wat ik in de database zie.[/offtopic]

  • Malik Wat er tussen jouw en reza is niet mijn zaken
    Ik ben gewoon eerlijk aan het praten en Ik wil amper een domein
    ik wil deze zomerwerken voor een Webshop te kopen die al vast staat bij een forum en kan hem erbij halen voor meer bewijs maarja

  • Citaat van Gamedealertje

    Ik ben altijd eerlijk en Spreek de waarheid Hij krijgt netjes zijn bedrag via Paypal ik heb het geld nu niet op dit moment en daarom help ik hem met promotie randya105 je zoekt alleen maar ruzie en daarom blok en verwijderd ik heb pokemon-area.com zo hoog gekregen dank zij mij he;) dat was alvast een dingetje die ik voor robin heb gedaan en ik kan ook jouw belachelijk maken weet al genoeg


    De domein van Bramva zou ik kopen ja klopt maar ik wist de prijs niet eens ik bied nooit je zij zelf dat je wou kopen voor 40 euro en ik zelf wilde niks ik ga het geld alleen aan robin geven meer niet;)


    Ik heb daar ook netjes screens van van alles.
    Als iemand dit wilt behandelen zal de persoon in questie alles zien van ons gesprek.
    En alles wat jij zei over K.rens en dergelijke dat hij naar jou luistert, dus iedereen ban geef die jij wilt.
    Ik zei tenslotte ook zelf om jou te blokeren maar vond de knop niet, staat ook in screen.
    Verdere discussie is niet nodig voor mij.
    Heb al eventjes geleden misbruik gemeld op mijn eigen topic, en ik zal eens met K.rens moeten praten of een modderator.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Citaat van brentvdh


    Navragen aan de topicstarter?


    Al gedaan, maar moet nu even 60 uur wachten op antwoord.


    Citaat

    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.


    Om die reden verbannen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!