Herstel mislukt. - Foutcode=0x570

  • Hallo CP,


    Ik heb eerngister mijn laptop gekregen, hij was bij de servicepunt van de mediamarkt omdat de hardeschrijf niet goed meer was..


    Die hebben ze dus vervangen, ik heb hem thuis gestart.. perfect enzo.


    Ik zet de de spullen terug, van wat ik heb kunnen backuppen, doe ghost cd erin (sinds ik een image erop had staan van de c: drive)


    Ik herstart hem en zet de image terug van de c: drive, zodat ik al die programma's niet opnieuw hoefde te downloaden en installeren en toen wou die niet meer starten?


    Iets met de opstart volgorde en dat ik windows installie cd erin moest doen om hem te herstellen, ik heb dus mijn windows hersteldisc erin gedaan en maar gewoon hem weer helemaal herstellen en nu geeft hij dit aan:


    Herstel mislukt. - Foutcode=0x570 (WIMApplyImage cannot apply image : The file or directory is corrupted and unreadable.)


    Kan iemand me misschien helpen of heeft iemand ooit eerder zulke problemen gehad, zou ik het met een andere cd kunnen fixen of moet ik weer terug naar de mediamarkt want ik heb geen idee.


    Mvg, LP^o)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ws ligt het nog aan de laptop sinds me image dan beschadigd zou zijn EN mijn hersteldisc? wel toevallig he, maarja vreemd genoeg (waar ik aardig geirriteerd van word) doet me laptop het nu anneens wel, het blijft een raadsel wie weet heb ik morgen hetzelfde probleem maarja ik laat die image dan maar zitten.


    Hij is nu bezig met de updates? Tot die tijd:slotje:
    Wat is dat toch een fijn gevoel, net je laptop van de reparatie opgehaald.. doet hij gelijk weer aardig irritant tegen je :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!