Beste Criminalspoint leden
Hierbij Verkopen wij Youtube Views
De youtube views komen van overal
Is wel handig om je flimpje te Promoten
Prijzen:
5.500 Youtube views €15,-
Meer informatie via bericht!
Of vragen via bericht:cheer:
Beste Criminalspoint leden
Hierbij Verkopen wij Youtube Views
De youtube views komen van overal
Is wel handig om je flimpje te Promoten
Prijzen:
5.500 Youtube views €15,-
Meer informatie via bericht!
Of vragen via bericht:cheer:
15euro voor 5,500 views is wel veel eventjes op nu.nl zetten levert al meer op.
Liever doe ik het zo vertrouw jullie beter
En is dat te weinig 5.500?
Waar haal je je bezoekers weg wat is de herkomst ?
Citaat van GamedealertjeZelf ben je wel normaal ?
Ik denk dat iedereen jouw haat hou je commentaar aub voor je
Maak je eigen topic maar
Wat is dat voor argument , slaat nergens op.
Er zijn misschien 2 3 personen die mij niet echt zo mogen maar ja dat is niet anders pech voor die gene kan mij dat schelen ?
Kan me wel wat schelen dat jij iedere dag met een nieuw topic komt waar geen enkele punt of komma instaat, schaam jij jezelf niet ?
Graag even vertellen hoe jij je bezoekers krijgt zo verdien je niks als je iedereen die wat normaals vraag probeert af te kankeren.
Citaat van scarfaceJa ik lees zijn tekst nooit hij praat niet fatsoenlijk wil graag wel een herkomst anders is het wat overdreven dan kan je gewoon een site zoals http://www.trafficgod.eu erover heen gooien of dodge-autohitter maar ze komen wel overal weg !
[offtopic] Of zijn nederlands leraar heeft brood nodig ontslag nodig of hij heeft geen punt/comma of een brein als een pinda . Dit kun je mensen niet aandoen wat een ramp om je topics te lezen ga toch eens normaal leren typen mafketel.[/offtopic]
Wat een verschrikkelijk dom, slecht onderbouwd bericht is dit. Ik heb wel veel ergere topics gezien. Je kraakt hem gewoon af omdat je niet goed leest en daarop gewezen werd.
Jammerlijk mannetje ben jij.
@ Gamedealertje
Ik zou het ergens anders proberen. Hier krijg je toch alleen maar domme reacties van mensen omdat ze niets anders te doen hebben (*hiermee doel ik niet op iedereen, maar op een paar mensen).
Dankje zal ik doen want steeds Off Topic Steeds mijn topic wordt stop gezet door ander die niet aan regels houden en als laats krijg ik weer de ban:S
Ik vraag hem toch gewoon om de herkomst als je goed leest kan je dat ook wel vinden , je kan niks verkopen als je niet abn beheerst omdat mensen je zien als oplichter.
MJorritsma jij bent ook wel een beetje jammerlijk ja, daar moeten we het maar mee doen het gaat ook niet om 1 post nee slechts 144 post's waarvan er geen 1 abn is. Dat je er nog een onderbouwing bij moet is wel heel erg zielig of ga je me vragen om elk bericht hier te qouten is geen probleem hoor !
Dan gelijk deze ook maar onderzoeken.
E.Tenzij u YouTube?s voorafgaande schriftelijke goedkeuring heb verkregen, is het u niet toegestaan om ten behoeve van de volgende zakelijke toepassingen gebruik te maken van de Dienst: i.het verkopen van toegang tot de Dienst; en/of
ii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties geplaatst op of binnen de Dienst of Content;
iii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties op een pagina van een blog waar advertenties op worden getoond of website die Content bevat (verschaft via de YouTube-Player of op andere wijze) tenzij andere content die niet is verkregen van YouTube op dezelfde pagina te zien is en van voldoende waarde is om als basis te dienen voor dergelijke verkopen.
Voorwaarden joeptjoep :p:
http://www.youtube.com/t/terms
Citaat van r-mulderE.Tenzij u YouTube?s voorafgaande schriftelijke goedkeuring heb verkregen, is het u niet toegestaan om ten behoeve van de volgende zakelijke toepassingen gebruik te maken van de Dienst: i.het verkopen van toegang tot de Dienst; en/of
ii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties geplaatst op of binnen de Dienst of Content;
iii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties op een pagina van een blog waar advertenties op worden getoond of website die Content bevat (verschaft via de YouTube-Player of op andere wijze) tenzij andere content die niet is verkregen van YouTube op dezelfde pagina te zien is en van voldoende waarde is om als basis te dienen voor dergelijke verkopen.
Voorwaarden joeptjoep :p:
http://www.youtube.com/t/terms
Meld jij de TS dat zijn topic is verwijderd op basis van de voorwaarden van youtube?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!