ik ben al 3 jaar niet op windows live,
geweest dus net dacht ik hé laat ik weer eens online komen.
Nu zie ik gigantisch veel contacten hoe kun ik deze opruimen dus iemand die mij heeft verwijderd verwijderen?
ik ben al 3 jaar niet op windows live,
geweest dus net dacht ik hé laat ik weer eens online komen.
Nu zie ik gigantisch veel contacten hoe kun ik deze opruimen dus iemand die mij heeft verwijderd verwijderen?
je gaat naar het contact rechtermuisknop delete/verwijder ? , is dit serieeus of niet ?
Scarface dan delete ik iemand die mij misschien nog op zijn msn lijst heeft.
Niet als er aleen een email adres staat dan heeft ie zijn gegevens niet aan jou uitgegeven dus verwijderd.
hahaha dankje ik hou nu zo'n 8 contact personen over
Dat zijn je echte vrienden?:p
Ik gebruik alleen nog maar Skype, ik zal msn ook eens schoonmaken. Zit dacht ik tegen de 350. Na schoning hou ik er nog ongeveer 200 over denk ik. De meeste contacten ken ik wel persoonlijk, handig en veilig:)
Bij mij is het vaak mijn emails ik zat er een tijdje niet op en had er 986 staan ...
@Victini,
Afmelden voor nieuwsbrieven scheelt al een hoop ;).
@Victini, ik krijg er 200 emails per week. En dat alleen van facebook alleen al.
Msn heb ik een tijdje geleden geleegd. Nu nog zo'n 200 over. Maar nu met ping en whatsapp ben ik er bijna nooit op.
ja, ik weet het...
En facebook inderdaad die brengt heel veel mails mee
Geen last van Facebook, jullie privacy instellingen staan gewoon niet goed.
Citaat van FilsGeen last van Facebook, jullie privacy instellingen staan gewoon niet goed.
Inderdaad, krijg géén enkele mail van Facebook e.d.
Je krijgt een email als iemand je naamt noemt, iemand reageert waar jij hebt gereageert. En zo kan ik wel even doorgaan.
Citaat van H.RaynJe krijgt een email als iemand je naamt noemt, iemand reageert waar jij hebt gereageert. En zo kan ik wel even doorgaan.
Ligt aan je instellingen, zoals gezegt is
Of je maakt mappen in je mailbox en je voegt mailregels toe dat hij de mails automatisch in die map zet.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!