Overhoorweb.nl V2.0

  • Niet slim van je dit al hier te openbaren, er is namelijk al iemand op dit moment bezig met precies hetzelfde idee, en die heeft al 150 basischolen aangetrokken voor het plan in nederland.


    En zo'n 35 VMBO scholen.. ..


    iPad applicatie etc. alles is in ontwikkeling.


    Dus op dit moment. Loop je te ver achter wil je nog een successvolle lancering! :)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • ZiraX,
    Bedankt voor je bijdrage, maar tot ik daadwerkelijk bewijs heb met officiële publicaties vrees ik nergens voor:
    A) Ik ben bezig met een octrooi aanvraag
    B) Er zijn meerdere soorten cola te koop met elk hun eigen favoriete klanten
    C) Ik heb al langere tijd contacten met een aantal overkoepelende organisaties in mijn regio (o.a. Meerwegen Scholengroep, Veluwse Scholengroep en het ROC Midden Nederland) ik moet ze enkel en alleen nog dit idee voorleggen, maar gezien mijn reputatie omtrent andere werken is dit geen probleem.
    D) Niet geschoten is altijd mis.


    buffy,
    Bedankt voor de melding ik ga het z.s.m. onderzoeken en oplossen.

  • Njah, je zult het zelf moeten weten, ik zeg nutteloze tijd, want octrooi hierop aanvragen, terwijl een octrooi hierop niet direct mogelijk is en je dus unieker zal moeten zijn.


    Je hoeft misschien nergens voor te vrezen. maar je zult het zien dat jij weggedrukt wordt door de man met geld. ;)


    (Jij vraag bijv. 40 euro per maand) hij vraagt 10tje per maand.
    (simpel voorbeeld.)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Maak een mooiere layout, wat leerlingen aanspreekt om te gaan leren!
    Ik ben zelf ook leerling en dit spreekt mij niet echt aan. Ik zou nu
    eerder naar WRTS gaan want dat spreekt mij meer aan.


    Klein tipje ;)

  • Het is eventueel wel mogelijk om extra layout pakketten er bij te gaan verkopen?


    Bv. Aankoop source = standaard 2 templates
    Niet tevreden over die 2 templates? Laat ze tegen een meerprijs kiezen uit de andere.

  • @Brent,


    Slim idee, ik schrijf hem erbij.
    Daarnaast wou ik nog even melden dat de fout van Buffy is opgelost en dat ik een aantal technische fouten heb opgelost. Daarnaast is idee 1 (antwoorden weergave op het einde) uitgewerkt en succesvol erin geplaatst.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!