Inleiding
Zoals een aantal leden al weten ben ik al een aantal jaar bezig met een website waar scholen overhoringen op kunnen plaatsen.
Inmiddels heb ik de draad weer opgepakt en ben ik bezig met versie 2.0. Na de release van deze versie zal ik ongeveer 100 scholen een e-mail sturen om te peilen of hier interesse voor is.
Wat ik graag van jullie wil weten is:
- Loont het om een login en registreer functie te maken met Ajax functionaliteit?
- Is de nieuwe layout beter dan de oude layout?
- Is de nieuwe versie overzichtelijker en mooier?
- Zijn er momenteel nog bugs op de website, en zo ja waar?
- Wat zijn nog eventuele verbeter punten?
Wat er nog komt vanaf mijn kant:
- Een admin gedeelte voor scholen waarin zij enkele gegevens kunnen aanpassen (zoals schooltypes, vakken en login/registreer functie uitschakelen).
- Een wachtwoord vergeten functionaliteit.
Ideeën door jullie ingezonden:- Goede antwoorden weergave aan het einde uitzetten (per toets instelbaar door docent).
- Mogelijkheid om meerdere antwoorden goed te rekenen.
- Template systeem met de mogelijkheid per school om extra templates erbij te kopen.
Systeem werkwijze
Het systeem werkt met een systeem dat ervoor zorgt dat er maar één map is met alle bestanden, maar dat de websites hun eigen database krijgen. Dit zorgt voor minder opslag, is overzichtelijker en één wijziging is direct zichtbaar voor alle scholen (anders moet ik elke wijziging voor elke school apart uploaden).
Een voorbeeld is hier te vinden:
http://demo.overhoorweb.nl
Je kunt inloggen met
Admin:
Login: admin
Passw: adminadmin
Docent:
Login: docent
Passw: docentdocent
Leerling:
Login: leerling
Passw: leerlingleerling
De oude versie:
De oude versie is op onderstaande link te vinden. Let wel op, hier werk ik niet meer aan dus deze is mogelijk incompatibel en toon ik ook alleen ter vergelijking van de layout.
http://overhoorweb.corderius.rapifia.nl
Slot
Alvast heel erg bedankt voor jullie mening, het komt heel erg van pas bij ons project!
Downtime
Ik zie zojuist dat er iets mis is met onze server. Ik ga er achteraan en zal jullie spoedig hierover informeren. @ 21:10
@21:15: server heeft een aan-uit verbinding.