• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind hem lelijk. Je houdt wel van Negatief niet? Ik denk dat je beter wat tutorials kunt opzoeken op het internet voor photoshop. Het beste is om video tutorials te zoeken die uitleggen hoe je een banner moet maken. Je kunt namelijk in één oogopslag zien dat dit zwaar amateuristisch is.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van Gamedealertje

Zijn teveel kleuren maar het is wel mooi
    Maar je moet nog veel gaan oefenen;)

Beste ts , dit kunt u toch niet laten raten wat doet u met uw banners in paint negatief ? , @Gamedealertje als jij dit mooi vind dan kan je jou dus alles aansmeren.

• Citaat van SOSjunk

Beste ts , dit kunt u toch niet laten raten wat doet u met uw banners in paint negatief ? , @Gamedealertje als jij dit mooi vind dan kan je jou dus alles aansmeren.

Ja Hoor Maar vriendelijk zijn is toch wel aardig om te doen jullie posten steeds negatieve reactie's mischien werkende tip's;)

• @hierboven

ik wil niet vervelend doen meer deze jonge moet echt op zoek gaan naar tutorials. kijk eens op shootnshop.nl of tik bij google in photoshop tutorials. doe eerst tutorial voor tutorial en ga dan combineren en kijken wat mooi is.

je leert photoshop echt niet in een paar dagen je bent hier meer als een jaar mee bezig.

probeer niet zoveel effecten door elkaar te gooien want wat ik nu zie is een rommeltje aan effecten die je over elkaar heen hebt gegooit.

begin eerst met een goeie achtergrond dat is de basis en probeer dan de tekst zo aan te passen dat die goed bij de achtergrond past. want wat je nu hebt past gewoon totaal niet bij elkaar.

zoals verschillende leden al gezegd hebben en wat ik ook al vermeld heb is: ga aub eerst tutorials volgen het duurt even om het te leren. maar het eind resultaat mag er vaak wel wezen.

verder wens ik je heel veel succes.

mvg.

• Ik ben het met lhmedia eens,

Je bent nog te onervaren voor checks, je moet echt nog even een tijdje tutorials volgen, want dit lijkt nergens op.

Je kan ook mooie tutorials vinden op Youtube door te zoeken naar photoshop tutorials.

mvg replic

• Vind het persoonlijk veels te druk en ook veel te veel kleurgebruik.

Is het express zo gemaakt of hoort de "O" niet helemaal af te zijn ?

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van r-mulder

Vind het persoonlijk veels te druk en ook veel te veel kleurgebruik.

Is het express zo gemaakt of hoort de "O" niet helemaal af te zijn ?

Ik ga mee met jou mening.

PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)

Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!

Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!