• Beste,
    Hierbij zoek ik een persoon die een api voor paysafe kan maken.
    Zo eenvoudig/makkelijk/snelst mogelijk.
    Mag simpel zijn, als het maar aangesloten kan zijn dat er een bedrag komt na de betaling.
    Budget: 3 euro

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een API maken voor paysafe lijkt me raar, dit betekend dat jij de dienst paysafe onderhoud en hiervoor een dienst naar derde gaat aanbieden, Wat jij bedoelt is denk ik een script die communiceert met de API van paysafe ?

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Citaat van Maikel

    Een API maken voor paysafe lijkt me raar, dit betekend dat jij de dienst paysafe onderhoud en hiervoor een dienst naar derde gaat aanbieden, Wat jij bedoelt is denk ik een script die communiceert met de API van paysafe ?


    Wel, kijk naar beltegoedwissel.nl dit is nu de site.
    Hiervoor wil ik ook voor mensen die geen bankaccount hebben en dus geen geld op paypal kan storten zorgen dat dit wel kan.
    Aan de hand van paysafecard zou hij dan kunnen betalen en inwissel voor paypal geld (voor bij mensen die graag meer als hun beltegoed op hun paypal willen)

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Dus je wil de mogelijkheid dat mensen met PaySafeCard kunnen betalen op jouw website en dat jij dit kan uitbetalen met PayPal?


    Als ik het zo goed heb verwoord dan heb ik wel interesse. Drie euro is alleen iets te weinig. Als je mensen hier op CP vraagt over mijn kwaliteit en prijs dan is die verhouding sowieso al té ver in het voordeel van de klant (er zit jQuery bij e.d.) dus ik kan het voor je realiseren voor euro10,- bankoverschrijving (incl. contract) maar lager kan ik niet gaan.


    Hier zit dan bij:
    - integratie van welke aanbieder dan ook
    - jQuery effecten (zoals slider, ajax call e.d.) naar wens
    - twee jaar garantie op bugs/fouten


    Stuur maar een PB als je interesse hebt in mijn aanbod.


  • Hier zit wel wat in, alleen heb ik dit budget nog niet.
    Wegens dat ik 50,- al moet op voorraad hebben voor de site en net de site heb aangekocht.
    Later zou ik deze deal wel accepteren.
    Ik zoek bij deze nog steeds, dat ik tussen meerdere personen zou kunnen kiezen.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!