• Ik heb nu paypal geld nodig daarom bied ik mezelf aan op de scripten voor je.
    Aangezien ik nog beginner ben hoop ik ook dat ik ook hulp kan krijgen indien nodig.

De prijs wat ik graag betaald zou krijgen zal doordat ik beginner ben niet veel zijn maar hoeveel hangt af van wat ik krijg

intresse pm me maar!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je eisen

- Wat voor scripts
    - Games/Communicaties/ etc.

Meer informatie voor leden is wel handig immers was je topic dus al 35 keer bekeken.

• Liefst scripts php en eventueel mysql erbij dat is waar ik het meest van ken.

Heb tijdje geleden bij time2kill.eu statistieken zelf gemaakt, en meer

Maar wele scripts dat weet ik niet goed.

Zoals eerder vermeld php/mysql
    En als je een scriptje hebt waarbij ik kan helpen laat iets weten!

prijzen zullen tussen deeuro 0,10 - 1,00 EUR zijn

• Hier de stats.php

Kreeg hierbij af en toe kleine hulp ivm de rangen.

• Met alle respect toch even offtopic reageren.
    Regel 8 & 9 zijn wel echt gigantisch overbodig en duiden erop dat je niet veel kennis hebt van php/scripten. Je kan je beter eerst wat verdiepen in deze materie voor dat je jezelf gaat aanbieden. :) Dit werk wil echt niemand :)

• Citaat van thexerox

Met alle respect toch even offtopic reageren.
    Regel 8 & 9 zijn wel echt gigantisch overbodig en duiden erop dat je niet veel kennis hebt van php/scripten. Je kan je beter eerst wat verdiepen in deze materie voor dat je jezelf gaat aanbieden. :) Dit werk wil echt niemand :)

Lijkt me wel duidelijk dat hij al aangaf, dat hij niet zo goed is.. en voor zulke kleine bedragen als 0,10 - 1,00 EUR.. lijkt het me niet slecht om een lerend persoon in je team te krijgen, het is maar wat je ervan maakt.. door alleen maar negatief te doen kom je nergens, opbouwende kritiek oké ;)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• is nieuwpagina met reacties en verschillende soorten rollen iets leuks voor je ?

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Ik heb dan nog wel een paar jobs voor je !,

Wat ik zoek een functie, die in de database kijkt of de hostname of ip in de database staat en op waarde false of true zet.

Beloning wat paypal geld !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!