input text onfocus ?

• PHP
    <input type="text" name='domain' value='Uw domeinnaam' onfocus="if(this.value=='mijndomain') {  this.value=''; }" />

Ik heb nu dit maar ik wil dat het automatisch weg gaat als je op de tekst klikt.

Meeste snappen me nu al.

Zie me ondernaam voor live voorbeeld.

• Misschien in de if mijndomain veranderen naar Uw domeinnaam?
    Tegenwoordig is er ook de tag: placeholder.

Wordt alleen niet gesupport door kak IE :)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Die onfocus weg doen en placeholder van maken, dat zou moeten werken anders doe je iets fout of begrijp ik je verkeerd.

• Daar is dus inderdaad placeholder voor. Helaas ondersteunt IE dit niet. Of je zult toch een script moeten maken die gewoon input fields langs gaat met een bepaalde class en deze leeg haalt zodra er focus op komt. En wanneer er een blur op komt terwijl er niks instaat hij deze content weer vult.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!